  • 1. Data: 2013-10-09 20:08:24
    Temat: kolejny krok bąka
    Od: pwz <p...@o...eu>

    No i jest kolejny krok mBąka: "Z przyjemnością informujemy, że wkrótce
    uzyskasz dostęp do nowego serwisu transakcyjnego."
    A ja nie chcę "nowego serwisu transakcyjnego". bo mi się nie chce uczyć
    od początku, jestem leniwy. I co? I tak będę miał...
    pwz

  • 2. Data: 2013-10-09 20:44:40
    Temat: Re: kolejny krok bąka
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 09 Oct 2013 20:08:24 +0200, pwz napisał(a):

> [...]
    > A ja nie chcę "nowego serwisu transakcyjnego". bo mi się nie chce uczyć
    > od początku, jestem leniwy. I co? I tak będę miał...

    No to czekaj na kolejny komunikat - że "już uzyskałeś dostęp do nowego
    serwisu transakcyjnego". Wyświetliło mi się coś takiego ze trzy tygodnie
    temu.

    Ja tam nam zamiar zobaczyć jak będzie wygladał proces przymusowej
    przesiadki ;->

    --
    Imka

  • 3. Data: 2013-10-09 20:58:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Imka <s...@g...pl> writes:

    [...]
    > Ja tam nam zamiar zobaczyć jak będzie wygladał proces przymusowej
    > przesiadki ;->

    *Chyba* już się powoli przymierzają.
    *Mam wrażenie że* gdy *pierwszy raz* w danej sesji przeglądarki wpiszę:
    https://www.mbank.com.pl/ [1]
    to ląduję w nowym serwisie, później już jest normalnie. Żeby nie było:
    parę rzeczy mi się w nowym serwisie podoba, ale ta oczojebność i
    łowickość ...

    KJ
    [1] - czy adres starego.
    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/
    Vulcans worship peace above all.

  • 4. Data: 2013-10-09 21:37:41
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "pwz" napisał w wiadomości
> [...]
    >A ja nie chcę "nowego serwisu transakcyjnego". bo mi się nie chce
    >uczyć od początku, jestem leniwy. I co? I tak będę miał...

    Po prostu musisz byc twardy.
    Napisz prezesowi ze z nowego serwisu nie bedziesz korzystal - konto
    zlikwidujesz listownie :-)

    J.

  • 5. Data: 2013-10-09 22:19:49
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 09 Oct 2013 20:58:50 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    > https://www.mbank.com.pl/ [1]
    > to ląduję w nowym serwisie, później już jest normalnie.

    Masz rację, jestem pewna że jeszcze dziś rano od razu przerzucało na
    logowanie do starego, a teraz do ekranu wyboru serwisu. Może powinniśmy
    się cieszyć, że jeszcze *pozwala* wybrać? ;)

    > Żeby nie było:
    > parę rzeczy mi się w nowym serwisie podoba, ale ta oczojebność i
    > łowickość ...

    Pokazałam kiedyś stronę znajomemu spoza granic. Powiedział, że wygląda
    jak strona supermarketu...

    --
    Imka

  • 6. Data: 2013-10-09 22:30:03
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > A ja nie chcę "nowego serwisu transakcyjnego". bo mi się nie chce uczyć od
    > początku, jestem leniwy. I co? I tak będę miał...
    O ile się nie mylę, to możesz łączyć się IE8 na starych zasadach.
    Dopiero IE9, iE10 i IE11 mają możliwość korzystania z "piękna" i
    "nowoczesności"
    A jak ktoś nie jest leniwy, tylko konserwatywny, to co ma zrobić? :)
    WOJO

  • 7. Data: 2013-10-09 22:40:16
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Imka wrote:

    > Masz rację, jestem pewna że jeszcze dziś rano od razu przerzucało na
    > logowanie do starego, a teraz do ekranu wyboru serwisu. Może
    > powinniśmy się cieszyć, że jeszcze *pozwala* wybrać? ;)

    Przesiadka będzie tak wyglądać:

    "Trwa właśnie nadawanie dostępu do nowego serwisu
    transakcyjnego mBanku. Wiąże się to z przejściowym
    brakiem możliwości zalogowania na konto. Już po północy
    będziesz mógł się zalogować do starej wersji serwisu,
    a wkrótce poinformujemy Cię o możliwości
    korzystania z nowego serwisu."

    I tak od kilku godzin.
    Na starym taki komunikat,
    a na nowy to mi się nie chce nawet sprawdzać.
    Pewnie kilka dni wytrzymam bez patrzenia na swoje zasoby,
    ale jak trzeba będzie zrobić jakiś ruch, to nie będzie już wyboru.

  • 8. Data: 2013-10-09 22:46:00
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Wed, 9 Oct 2013 22:30:03 +0200, WOJO napisał(a):

> [...]
    > "nowoczesności"
    > A jak ktoś nie jest leniwy, tylko konserwatywny, to co ma zrobić? :)

    Poczekać na jakąś dobrą promocję w innym banku, przełamać konserwatyzm i
    się wyprowadzić :)

    Ostateczmie to obojętne do czego człowiek będzie się musiał nagiąć - czy
    do nowego banku, czy do nowego serwisu mBanku, niech przynajmniej na tym
    naginaniu zarobi.

    Historii szkoda. Ale dopóki konto w mBanku jest bezpłatne, to dostęp
    będzie (mam nadzieję). A jak przestanie być bezpłatne, to historia do
    pdfa na pamiątkę i bye, bye baby :>

    --
    Imka

  • 9. Data: 2013-10-09 23:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Po prostu musisz byc twardy.
    > Napisz prezesowi ze z nowego serwisu nie bedziesz korzystal - konto
    > zlikwidujesz listownie :-)

    likwidować nie mam zamiaru ale ciekawe, keidy sie zorientuja, ze swoja
    aktywnosc przeniosłem do innego banku...

    Alior jest ładny, spokojny.
    Co jeszcze polecicie stonowanego do przetestowania w stylu dawnego bąka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 10. Data: 2013-10-10 00:09:49
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-09 22:46, Imka pisze:

> [...]
    >
    > Historii szkoda. Ale dopóki konto w mBanku jest bezpłatne, to dostęp
    > będzie (mam nadzieję). A jak przestanie być bezpłatne, to historia do

    Jak oryginał wynagrodzenia przestanie wpływać na konto, tylko przelew
    wlasny z innego konta na konto m-banku to już za konto trzeba będzie płacić?

    --
    animka