    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kolejny krok bąka
    Date: Wed, 9 Oct 2013 22:40:16 +0200

    Imka wrote:

    > Masz rację, jestem pewna że jeszcze dziś rano od razu przerzucało na
    > logowanie do starego, a teraz do ekranu wyboru serwisu. Może
    > powinniśmy się cieszyć, że jeszcze *pozwala* wybrać? ;)

    Przesiadka będzie tak wyglądać:

    "Trwa właśnie nadawanie dostępu do nowego serwisu
    transakcyjnego mBanku. Wiąże się to z przejściowym
    brakiem możliwości zalogowania na konto. Już po północy
    będziesz mógł się zalogować do starej wersji serwisu,
    a wkrótce poinformujemy Cię o możliwości
    korzystania z nowego serwisu."

    I tak od kilku godzin.
    Na starym taki komunikat,
    a na nowy to mi się nie chce nawet sprawdzać.
    Pewnie kilka dni wytrzymam bez patrzenia na swoje zasoby,
    ale jak trzeba będzie zrobić jakiś ruch, to nie będzie już wyboru.