  • Data: 2019-07-31 20:41:21
    Temat: Re: karty wielowalutowe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik darek12345 napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Dla mnie dotychczasowe postępowanie banków dotyczące płatności
    >zagranicznych było/jest pewnym rodzajem nieuczciwości i z tego powodu
    >mam do nich umiarkowane zaufanie.

    Ale czemu tak sobie gwaltownie popsuly to zaufanie tymi 6% prowizji ?
    Moze jednak same musialy placic jakies ukryte prowizje ?

> [...]
    >że postępują uczciwie, czyli np. niezależnie od rodzaju transakcji
    >będą stosowały niewielkie prowizje dla wszystkich walut a karta
    >będzie za darmo.
    >Obecnie od ponad roku korzystam z Revoluta i jak na razie na tej
    >karcie się nie zawiodłem pod względem kursów walut, tak więc nie
    >widzę sensu powrotu do jakiegoś polskiego odpowiednika karty
    >wielowalutowej.
    >Biorąc pod uwagę ogromną liczbę użytkowników kart Revolut to banki
    >będą musiały się mocno napracować, żeby odzyskać ten fragment

    I to jest sluszne podejscie, ale czy ta ilosc polskich uzytkownikow
    Revoluta jest istotnie taka duza?

    Ostatnio ich bylo 340 tys - to ciagle zostalo sporo potencjalnych
    klientow dla bankow.
    Pod warunkiem, ze o nich zadbaja, a te wielowalutowe ... takie
    umiarkowane zadbanie.

    Maja banki jakies koszty przewalutowania, czy chcą nas na tej
    wielowalutowosci oskubac ? :-)

    J.