  • Data: 2019-07-31 20:51:54
    Temat: Re: karty wielowalutowe
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Ale czemu tak sobie gwaltownie popsuly to zaufanie tymi 6% prowizji ?
    > Moze jednak same musialy placic jakies ukryte prowizje ?

    Tak, ze względu na duże prowizje. Moim zdaniem kilka % jedynie za przewalutowanie to
    zdecydowanie za dużo.

    > I to jest sluszne podejscie, ale czy ta ilosc polskich uzytkownikow
    > Revoluta jest istotnie taka duza?
    >
    > Ostatnio ich bylo 340 tys - to ciagle zostalo sporo potencjalnych
    > klientow dla bankow.

    Ostatnio była informacja, że jest już ponad 500 tys. użytkowników Revoluta. Biorąc
    pod uwagę, że nie wszyscy mają potrzebę wykonywania transakcji walutowych a poza tym
    Revoluta używają ci, którzy najbardziej intensywnie wykonują transakcje za granicą,
    to myślę, że jest to już co najmniej kilkanaście % z całego tortu.