  • Data: 2019-08-02 11:59:56
    Temat: Re: karty wielowalutowe
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Jest jeden szczególik. BFG. Trzymając pieniądze w polskim banku i
    > korzystając z karty wielowalutowej masz gwarancję do 100.000 euro. W
    > przypadku Revoluta dochodzenie roszczeń, gdyby padli może być trudne.

    Jestem tego świadomy i dlatego w przypadku Revoluta dodaję środki jedynie wtedy, gdy
    robię transakcję kartą. Teraz na przykład mam tam zaledwie kilka złotych, bo nie
    planuję w najbliższym czasie używania tej karty.
    Ciekaw jestem, czy będą ludzie, którzy podejmują/podejmą ryzyko wykorzystania
    Revoluta do kupowania akcji:
    https://www.rp.pl/Gielda/190809985-Revolut-Darmowy-h
    andel-akcjami.html
    Chyba po brexicie Revolut miał działać w UE w oparciu o litewską licencję bankową:
    https://www.lb.lt/en/sfi-financial-market-participan
    ts/revolut-bank-uab
    Wtedy chyba środki byłyby objęte gwarancjami litewskiego BFG, czyli też do 100000
    EUR.