  • Data: 2019-07-31 20:27:22
    Temat: Re: karty wielowalutowe
    Od: d...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Czy juz tak sobie zepsuly rynek, ze teraz klient ma lepsze rozwiazania
    > i na 2% nie wroci, musi byc mniej ?

    Dla mnie dotychczasowe postępowanie banków dotyczące płatności zagranicznych
    było/jest pewnym rodzajem nieuczciwości i z tego powodu mam do nich umiarkowane
    zaufanie. Żeby odzyskać to zaufanie banki musiałby pokazać przez dłuższy czas, że
    postępują uczciwie, czyli np. niezależnie od rodzaju transakcji będą stosowały
    niewielkie prowizje dla wszystkich walut a karta będzie za darmo.
    Obecnie od ponad roku korzystam z Revoluta i jak na razie na tej karcie się nie
    zawiodłem pod względem kursów walut, tak więc nie widzę sensu powrotu do jakiegoś
    polskiego odpowiednika karty wielowalutowej. Biorąc pod uwagę ogromną liczbę
    użytkowników kart Revolut to banki będą musiały się mocno napracować, żeby odzyskać
    ten fragment utraconego rynku.