  • Data: 2019-07-31 20:01:07
    Temat: Re: karty wielowalutowe
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-31 o 19:48, J.F. pisze:
    > Ale po co miec 3 karty, czy 3 konta, skoro moglaby byc jedna karta PLN i
    > niska prowizja, takie powiedzmy 1.5% ?

    Mając kartę PLN kursy bankowe są odrealnione, zatem nie płaciłbym taką
    kartą w walucie.
    Mając kartę wielowalutową mogę kupić walutę w dowolnym miejscu.

    > Jeszcze by zarobili, a konkurencja ich nie wykosila...

    Ale zaraz... Czyli proponujesz zejście ze spreadami np. do 1 grosza (z
    20 teraz)? Czy o co chodzi.

    > Moim zdaniem - cos sie za tym kryje, o czym nie wiemy ... czy jednak
    > tylko zwykla polska pazernosc ?

    Konkurencja. Niedawno Revolut święcił triumfy m.in. w PL. Jakieś tam
    promocje mieli z tej okazji.

    Gdy mam konto w USD, EUR, GBP to wymieniam gdzie chcę. Biorą karty z
    banku. Trzy. Obecnie mogę jedną. Proste?