  • 21. Data: 2003-05-07 17:23:42
    Temat: Re: karty kredytowe
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    popelniles blad oscylatora - odpowiadam ci szerzej w watku kk mbank - bo sie
    zaczelismy dublowac
    :-))

  • 22. Data: 2003-05-07 17:43:12
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 7 May 2003 18:37:01 +0200, "Piotr Solarz" <p...@...pl>
    wrote:

    >DVD HDD
    >Cóż to prawdziwy powód posiadania KK?
    Dla mnie tak :), choc druga zaleta KK sa bezproblemowe zakupy w
    internecie, nawet w momencie nie posiadania gotowki na koncie,
    zwiazane z moim hobby :).

    >Przecież wystarczy tylko odłożyć częśc tej kasy którą zpałacisz teraz.
    ???

    >Akurat te rzeczy za dwa miesiące będą znacznie tańsze.
    Z takim podejsciem najlepiej kupic za rok, albo za dwa, wtedy beda 3
    razy tansze. Jak wole sobie cos kupic jak mam ochote a wiem ze kase na
    to bede mial za miesiac.

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 23. Data: 2003-05-07 17:44:23
    Od: "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl>

    > Oplacac to sie nie oplaca (przy ~zerowej inflacji zyski z Grace Period sa
    > pomijalne) , ale jest wygodne.

    To fakt. Trzeba byłoby mieć ogromniasty limit i dosyć często, gęsto płacić
    kartą, przy jednoczesnym założeniu że pieniądze na spłatę w jakiś określony
    sposób pracują na siebie (np. procentują na rachunku bankowym). Wtedy to może
    zwróci się opłata roczna za kartę. Ale karta ma też inne dobroczynne
    skutki... mojemu kumplowi pomogła rzucić palenie. Odkąd zaczął posługiwać się
    kartą to przestał nosić ze sobą drobne pieniądze, które zawsze miał jako
    końcówki od reszty z zakupów. Dlatego nawet jak go korciło żeby, przechodząc
    koło kiosku, kupić paczkę to nie miał drobnych. A jak wyjmował z portfela
    stówę żeby kupić papierosy to się zaczął zastanawiać ile to pieniędzy na to
    idzie:) Ja z kolei batonów z automatu w pracy już tyle nie jem (z tego samego
    powodu). Doszło nawet do tego że czasem nikt w firmie nie ma drobnych (wtedy
    zaczynają padać pomysły że dobry byłby automat batonami i colą na kartę...brr
    horror!!!). Słowem karta (nie tylko kredytowa) to samo zdrowie;)
    Pozdrawiam
    Dżony Bigut

  • 24. Data: 2003-05-07 18:24:27
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Zbiggy" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > może nie powiem nic odkrywczego, ale kto korzysta z kredytu na KK (a tym
    > bardziej mogąc wykazać się stałymi dochodami to frajer dęty :))

    Faktycznie nic to odkrywczego.
    Zwlaszcza, ze jesli ktos powtarza stereotypy i nie mysli to jeszcze wiekszy
    frajer...;-))
    Twoje stwierdzenie bylo calkiem sluszne jeszcze rok temu. Teraz sytuacja na
    rynku sie zmienila i tylko f... (dooobra dam juz spokoj;-) niespostrzegawczy
    (zaslepiony ?) grupowicz tego nie widzi. Zaczelo sie od tego, ze w styczniu
    PKO BP zaoferowal KK oprocentowana na poziomie zwyklego debetu
    dopuszczalnego w koncie (albo linii kredytowej RORu z PEKAO SA...;-). mBank
    go przebil bo 17% to oprocentowanie na poziomie linii kredytowej RORu w
    wielu bankach. I wcale bym takiego uzytkownika KK VE mBanku ktory korzysta z
    kredytu w niej o odejscie od zmyslow nie podejrzewal...

    > a wiesz, że w LGnet netKombo oprocentowanie avista jest wyższe niż na
    > eMaxie?

    NetKombo nie ma funkcjonalnosci eMaxa, a w SKOKach daja jeszcze wiekszy
    procent. Kazdy wybiera co mu sie podoba.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 25. Data: 2003-05-08 06:43:52
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Piotr Solarz" <p...@...pl> napisał w wiadomości
    > Przecież wystarczy tylko odłożyć częśc tej kasy którą zpałacisz teraz.
    > Akurat te rzeczy za dwa miesiące będą znacznie tańsze.

    Z takim myśleniem, to nic bym nie kupił, bo przecież wiadomo wszem i wobec,
    że sprzęt tanieje z dnia na dzień prawie. Nie ma więc sensu czekanie
    niewiadomo na co, tym bardziej gdy rzecz potrzebna jest teraz (właśnie
    teraz/w końcu chce się ją mieć).

    Odkładanie teraz części kasy też może nie być możliwe. Nie wydaje mi się, by
    był to problem, aby wyobrazić sobie sytuację, gdy teraz nie mam ani grosza
    żywej gotówki, więc nie mogę nawet połowy odłożyć, ale wiem, że za miesiąc
    będę miał całą kwotę.

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 26. Data: 2003-05-09 00:46:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Dżony Bigut" <d...@N...gazeta.pl> writes:

    > Doszło nawet do tego że czasem nikt w firmie nie ma drobnych (wtedy
    > zaczynają padać pomysły że dobry byłby automat batonami i colą na kartę...

    Batony itp. kupuje sie w opakowaniach zbiorczych chyba?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator