  • 1. Data: 2003-05-06 09:28:39
    Temat: [KB] Kiedy wreszcie ubezpieczenie wkładu własnego w Ekstralokum?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    Witam,

    od zeszłego miesiąca w KB można uzyskać kredyt Ekstralokum z wkładem własnym
    min. 5% (dotychczas w takim przypadku min. wkład wynosił 20%). Bank będzie
    ubezpieczał 'brakującą' część udziału własnego.
    Tyle teoria.
    W praktyce 'nikt nic nie wie' i od 2 tygodni 'czekamy na instrukcje z
    centrali'.

    Czy ktoś z Was wie kiedy wreszcie będzie można z tego rozwiązania skorzystać
    i jakie są będą koszty takiego ubezpieczenia? Nie mogę już długo czekać więc
    brak informacji zmusi mnie do zrezygnowania z KB.