  • 1. Data: 2003-05-06 09:28:54
    Temat: [KB] Ile trwa udzielnie kredytu Ekstralokum?
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

    Bank deklaruje że udzielenie kredytu trwa 14 dni roboczych
    - czy Wasze doświadczenie to potwiewdza?

  • 2. Data: 2003-05-06 09:35:26
    Temat: Re: [KB] Ile trwa udzielnie kredytu Ekstralokum?
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Jesli bank deklaruje 14 to na pewno bedzie wiecej.
    Ja tez ubiegam sie o kredyt w KB i wiem ze najbardziej na czas udzielenia
    kredytu rzutuje zgoda towarzystwa ubezpieczeniowego na ubezpieczenie danego
    kredytu. W samym banku moze sie wurobia w 2 tygodnie o ile nie ma jakichs
    problemow z dokumentami.

  • 3. Data: 2003-05-06 09:44:03
    Od: "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl>

> [...]
    danego
    > kredytu. W samym banku moze sie wurobia w 2 tygodnie o ile nie ma jakichs

    Czyli w sumie na 14 dni roboczych nie można liczyć? Z mojego punktu widzenia
    tow. ubezpieczeniowe to narzucony przez KB 'podwykonawca' a nie mój
    bezpośredni partner.

  • 4. Data: 2003-05-06 10:13:04
    Od: "Darek" <g...@p...fm>

    Tak jest zawsze. To bank wyznacza firme ubezp. ktora ubezpiecza kredyt.

  • 5. Data: 2003-05-07 06:38:41
    Od: "Piotr Strycharz" <P...@c...krakow.BEZ-SPAMU.pl>

    Użytkownik "janko" <m325@o2._NO_SPAM_.pl> napisał w wiadomości
    > Bank deklaruje że udzielenie kredytu trwa 14 dni roboczych
    > - czy Wasze doświadczenie to potwiewdza?

    Mniej więcej tak. Tylko trzeba być przygotowanym. To znaczy wszystkie
    dokumenty itd. W praktyce jeśli wszystko jest OK, to kredyt można dostać w
    tydzień. Oczywiście jeszcze dochodzą później podpisy, obecność dyrektora
    oddziału itp, które wydłużą całą sprawę, ale sama decyzja rzeczywiście trwa
    tylko kilka dni.
    W praktyce bank musi sprawdzić:
    - księgę wieczystą (kilka godzin w sądzie)
    - zwiedzić budowę (też kilka godzin)

    Piotr.