  • 1. Data: 2003-05-06 10:41:56
    Temat: mbank czy vwbank ... ??
    Od: "kyus" <k...@s...pl>

    witam ..
    ktory z w/w bankow oferuje atrakcyjniejsze warunki dla prowadzenia konta
    firmowego (dwuosobowa spolka cywilna - kilka przelewow miesiecznie w tym zus
    i us) .. ??
    kyus ..

  • 2. Data: 2003-05-06 10:50:41
    Temat: Re: mbank czy vwbank ... ??
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "kyus" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktory z w/w bankow oferuje atrakcyjniejsze warunki dla prowadzenia konta
    > firmowego (dwuosobowa spolka cywilna - kilka przelewow miesiecznie w tym

    nie jestem pewny, ale mb nie obsuguje chyba sc, zadzwon i sprawdz, jesli tak
    to masz podany wybor z glowy :-)

  • 3. Data: 2003-05-06 10:52:13
    Od: "Internet User" <I...@U...org>

    > ktory z w/w bankow oferuje atrakcyjniejsze warunki dla prowadzenia konta
    > firmowego (dwuosobowa spolka cywilna - kilka przelewow miesiecznie w tym
    zus
    > i us) .. ??

    vwbank zdaje sie nie oferuje przelewow do ZUS

    pwas

  • 4. Data: 2003-05-06 11:58:22
    Od: "g a v r o n" <i...@H...data.pl>

    Użytkownik "Internet User" <I...@U...org> napisał w wiadomości
    > vwbank zdaje sie nie oferuje przelewow do ZUS

    Dokładnie. Trzeba dzwonić do konsultanta który zrobi to za 5 zł bez względu
    na ilość przelewów (z pamięci).

    Dotychczas najlepsze konto firmowe z obsługą www należało do Inteligo. Można
    go było używać też jako osobiste, było wysokie oprocentowanie, darmowe
    bankomaty PKO BP (i przez pewien czas Euronetu). Wszystko chodziło naprawdę
    szybko i ani razu mnie nie zawiodło.

    Obecnie jadę na Telepekao24 jako firmowym i Eurokoncie jako osobistym.
    Całość kosztów zamyka mi się w 20 zł. Podoba mi się interfejs użytkownika,
    jest token. Duża sieć firmowych bankomatów za friko. Jestem zadowolony.

    g a v r o n