  • 1. Data: 2003-11-18 17:21:31
    Temat: karta płatnicza a dewiza
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Mam pytanie zagwozdkę...

    Czy karta płatnicza jest dewizą?

    Najpierw myślałam, że absolutnie nie, ale po lekturze paru ustaw ostatecznie
    zwątpiłam:)
    Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów wyjasni mi jak to jest dokładnie?

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 2. Data: 2003-11-18 18:30:10
    Temat: Re: karta płatnicza a dewiza
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

> [...]
    ostatecznie
    > zwątpiłam:)
    > Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów wyjasni mi jak to jest dokładnie?

    skąd taka teza ?

    --
    pozdrawiam
    Bob

    GG:32360
    howuser&userid=38508

  • 3. Data: 2003-11-19 08:35:43
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>

    > Czy karta płatnicza jest dewizą?
    >
    > Pozdrawiam
    > Karolina

    TAK
    Nie chce mi się szukać, ale z tego co pamiętam, to np. przy wywozie dewiz
    zagranicę na równych prawach należy deklarować środki dewizowe w gotówce,
    czeku i na karcie. Aby "pokazać" środki na karcie nleży mieć ostatni wyciąg
    (sic!). Tyle teoria. Praktyka jest oczywiście inna, ale jakby się celnik
    uparł....

    Stefan Celny

  • 4. Data: 2003-11-19 14:29:48
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał
    > Mam pytanie zagwozdkę...
    >
    > Czy karta płatnicza jest dewizą?

    No i mam dwie sprzeczne informacje:)
    Czy ewentualnie ktoś byłby tak miły i mi to wyjaśnił z podkładką prawną?

    Niestety nie wystaczy mi samo słowo, a bardzo mi zależy na prawidłowej
    odpowiedzi.

    Dzięki i pozdrawiam
    Karolina

  • 5. Data: 2003-11-19 20:26:57
    Od: "Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> wrote in message
> [...]
    wyciąg
    > (sic!). Tyle teoria. Praktyka jest oczywiście inna, ale jakby się celnik

    Skad takie informacje?
    Przeciez karta jako taka jest tylko kawalkiem plastiku. Wywozem wartosci
    dewizowych jest dopiero ew. platnosc.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak