  • 1. Data: 2003-11-18 17:39:20
    Temat: promocje: VISA a MC
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    No nie wytrzymałem. Może ja jestem jakiś dziwny albo mój komputer, ale VISA
    w swojej promocji wypada tandetnie w porównaniu do MC. Mniejsza o to, ile w
    ogóle warte są te promocje i jakie mizerne są szanse na jakąkolwiek wygraną.
    Może jednak czyta tą grupę ktoś z VISA, więc niech sobie weźmie moje uwagi
    do główki:
    - strona praktycznie nie działa: nie można przewijać wewnętrznego okna w
    Netscape; tak więc np. regulamin promocji nie jest dostępny
    - wysyłanie zgłoszeń na płatne SMS daje do myślenia, że to chyba my sami
    mamy sobie ufundować te nagrody - i to nie tylko płacąc kartami, ale jeszcze
    śląc te SMSy; niby 1 zł, ale fakt jest faktem

    W MC nie zauważyłem tych kłopotów...

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2003-11-18 18:58:00
    Temat: Re: promocje: VISA a MC
    Od: "Marcin Lubojański" <m...@p...pl>

    XYZ <x...@p...pl> nagryzmolił(a) w news:3fba5948$1@news.home.net.pl :

> [...]
    > mamy sobie ufundować te nagrody - i to nie tylko płacąc kartami, ale
    > jeszcze śląc te SMSy; niby 1 zł, ale fakt jest faktem

    W promocji Visy Jesień z nagrodami nie trzeba chyba żadnych smsów wysyłać?
    Co innego w "Vis a Vis".

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica