eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta na oświadczenie lub przeniesienie › Re: karta na oświadczenie lub przeniesienie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!goblin3!goblin.stu.neva.ru!news.netfront.net!not-for-mail
    From: mm <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta na oświadczenie lub przeniesienie
    Date: Sun, 13 Apr 2014 20:29:31 +0200
    Organization: Netfront http://www.netfront.net/
    Lines: 37
    Message-ID: <liel1i$23bp$1@adenine.netfront.net>
    References: <liamtl$1ck2$1@adenine.netfront.net>
    <1ie0b34rcz03c.mjpyj1wsb2m2$.dlg@40tude.net>
    <libu9m$2ijo$1@adenine.netfront.net>
    <lieiov$l2s$3@sunflower.man.poznan.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.158.101.191
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: adenine.netfront.net 1397413746 68985 195.158.101.191 (13 Apr 2014 18:29:06
    GMT)
    X-Complaints-To: n...@n...net
    NNTP-Posting-Date: Sun, 13 Apr 2014 18:29:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.4.0
    In-Reply-To: <lieiov$l2s$3@sunflower.man.poznan.pl>
    X-Antivirus: avast! (VPS 140413-0, 2014-04-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:601719
    [ ukryj nagłówki ]

    RobertS pisze:
    >
    >>
    >> Przeniesienie karty to jedna z opcji. Nie muszę salda spłacać, a
    >> historia w BIK też jest w porządku. Nie chce mi się tylko z papierami
    >> latać. Po prostu. Chcę tak jak kiedyś w Polbanku dostałem kartę za kartę
    >> z BZWBK. Pokazuje wyciąg, bank sprawdza mnie w BIK i daje nową kartę pod
    >> warunkiem wypowiedzenia starej w ciągu miesiąca od podpisania umowy o
    >> nową. Proste? Proste!
    >> Czasem łatwiej tak niż uganiać się za kadrową. Poza tym nie wszystkie
    >> działy płac chcą potem przez telefon potwierdzać dane z zaświadczeń, bo
    >> ustawa o ochronie danych osobowych itd.
    >>
    > w takim wypadku wystarczy napisać na zaświadczenie, że TELEFONICZNIE nie
    > wyrażają zgody, wtedy albo faks albo list albo bank wyśle pracownika..
    >
    >
    To nie tak prosto z tymi potwierdzeniami, bo banki tną koszty i nie będą się
    "bawić". Np. Getin w takim wypadku "omija" takiego klienta - albo powierdzanie
    prze telefon, albo nic. "Procedura nie pozwala na inne niż telefoniczne
    potwierdzanie danych".



    --- news://freenews.netfront.net/ - complaints: n...@n...net ---

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1