  • 1. Data: 2006-08-06 14:51:11
    Temat: karta kredytowa pytanie
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie
    Chciałem się dowiedziec czy majac karte kredytowa
    mozna pieniadze wypłacac nia z bankomatu bez prowizji?
    Ew czy mozna z niej wyciągnąć gotówke bez ponoszneia kosztów (oprócz rocznej
    opłaty za karte)?

  • 2. Data: 2006-08-06 15:10:03
    Temat: Re: karta kredytowa pytanie
    Od: "krab" <_...@k...pl___>

    Użytkownik "F.T." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam serdecznie
    > Chciałem się dowiedziec czy majac karte kredytowa
    > mozna pieniadze wypłacac nia z bankomatu bez prowizji?

    nie

    > Ew czy mozna z niej wyciągnąć gotówke bez ponoszneia kosztów (oprócz
    > rocznej

    mozna - poprzez kombinowaniem z platnosciami i ich wycofywaniem

  • 3. Data: 2006-08-06 15:32:46
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krab" <_...@k...pl___> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "F.T." <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie

    > mozna - poprzez kombinowaniem z platnosciami i ich wycofywaniem

    A jak to wyglada takie kombinowanie?

  • 4. Data: 2006-08-06 15:58:14
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl>

    > A jak to wyglada takie kombinowanie?

    Kupujesz produkt, płacisz kartą, oddajesz produkt, zabierasz gotówkę. W
    praktyce kłopotliwe, nie każdy sklep przyjmuje zwrot, no i wstydu trochę.
    Sensowniej jest wziąć kartę z BZ WBK i wydać te 3zł na przelew z karty na
    rachunek.

  • 5. Data: 2006-08-06 18:06:39
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Szymon wrote:

    > Kupujesz produkt, płacisz kartą, oddajesz produkt, zabierasz gotówkę.

    Przy zwrocie paragonu opłaconego kartą nie dostaniesz gotówki, tylko
    poproszą poproszą o kartę na którą zrobią zwrot.
    Inna rzecz, że możesz dać inną, debetową - wypłacisz gotówkę za kilka dni z
    bankomatu.

  • 6. Data: 2006-08-06 19:12:37
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Sensowniej jest wziąć kartę z BZ WBK i wydać te 3zł na przelew z karty na

    ja pomyslalem ze mozna by w kilkunastu bankach wziac karty kredytowe
    i jak banki daja 50 dni na spłate to robic z tej kasy miesieczne lokaty po
    czym spłacać
    i tak w kółko zarabiajac sobie mała sumke :)
    ale widac ze to nie takie proste :)

  • 7. Data: 2006-08-07 03:25:19
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał:

> [...]
    > poproszą poproszą o kartę na którą zrobią zwrot.
    > Inna rzecz, że możesz dać inną, debetową - wypłacisz gotówkę za kilka

    Chętnie wykorzystałbym tę możliwość...
    Testowałeś w jakich sklepach to działa (najlepiej w trójmieście, ew. jakaś
    duża ogólnopolska sieć sklepów)?
    Obawiam się, że system po daniu innej karty (debetowej) nie będzie chciał
    zrobić zwrotu...

  • 8. Data: 2006-08-07 05:45:01
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    Jarek wrote:

> [...]
    > jakaś duża ogólnopolska sieć sklepów)?
    > Obawiam się, że system po daniu innej karty (debetowej) nie będzie

    Market Geant tak działa, ale daleko od Trójmiasta.
    Z tym "systemem" to przesada ;-). Składał się z człowieka, który na
    terminalu wprowadził uznanie karty, plus papierkowa robota. Terminal to
    stary Verifone bez złącza RS232 - "system" nie miał jak dowiedzieć się
    automatycznie o numerze karty.

  • 9. Data: 2006-08-07 07:03:37
    Od: "RobertS" <r...@x...pl>

    > Przy zwrocie paragonu opłaconego kartą nie dostaniesz gotówki, tylko
    > poproszą poproszą o kartę na którą zrobią zwrot.

    nie ma reguly, wiele razy oddawalem cos w Ikei i zawsza po platnosci karta
    oddawali gotowke, ale nie robilem tego celowo...

    jest pewniejszy sposob, nalezy udac sie da kasyna (oczywiscie odpowiednio
    ubranym), nabyc zetonow za odpowiednia kwote, troche sie pokrecic,
    a nastepnie wymienic zetony na gotowke ;-)

    pozdr.
    RobertS

  • 10. Data: 2006-08-07 10:03:59
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    "Bogdan B." <b...@w...pl> napisał:

> [...]
    > terminalu wprowadził uznanie karty, plus papierkowa robota. Terminal to
    > stary Verifone bez złącza RS232 - "system" nie miał jak dowiedzieć się

    Geant akurat jest w Gdańsku-Osowie, także w miarę blisko :-)
    Przy okazji stestuję.