  • 21. Data: 2006-08-10 17:02:46
    Temat: Re: karta kredytowa pytanie
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik WAM napisał:

    > On Mon, 07 Aug 2006 12:54:03 +0200, Przemysław Kowalik

    > Bilet PKP mozna zwrocic w dowolnej kasie a nie kazda kasa ma terminal.
    > Wnioski gdzie oddawac bilet aby dostac gotowke nasuwaja sie same :)

    Tak, ale jest to prawda w przypadku biletów opłaconych _gotówką_.

    Przemek

  • 22. Data: 2006-08-11 13:14:51
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:eb5evb$nl3$1@news.onet.pl, *F.T.* wrote:

    > ja pomyslalem ze mozna by w kilkunastu bankach wziac karty kredytowe
    > i jak banki daja 50 dni na spłate to robic z tej kasy miesieczne
    > lokaty po czym spłacać
    > i tak w kółko zarabiajac sobie mała sumke :)
    > ale widac ze to nie takie proste :)

    Proste.
    Bierzesz karte w BZWBK z wysokim limitem. Robisz za 3zl przelew na emax+ do
    mbanku. Dzien przed terminem splaty przelewasz za 50gr do bzwbk i nastepnego
    dnia znow na emax+ za 3zl. I tak w kolo macieju, wiec kasa na 54 dni, okolo
    53 czy 52 dni pracuje na lokacie.

    --
    darnok