  • 1. Data: 2006-08-06 08:12:28
    Temat: Ufaj, ale sprawdzaj
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    Właśnie sobie telewizor włączyłem, a tam mówią, że pańcia z bodajże
    lubelskiego BPH wygospodarowała sobie z kont VIPowskich kilka milionów
    złotych.

    Nie żebym miał jakąś złość czy krytykować chciał - ale tak mi się
    przypomniało, że z powodów technicznych byłem w potrzebie, by przelać na
    prywatne konto kwotę nieco mniejszą, niż wspomniana wyżej - ale ,
    powiedzmy nowe BMW i to z tych większych dałoby się kupić.

    No i cóż się stało?
    Ano, dzwoni do mnie misio w dniu następnym, z firemki, co to dba o
    pieniążki prezesów - i że tego, owego - ale bardzo konkretny jest -
    znaczy się wie, że jest o czym rozmawiać.

    Rzecz w tym - że firemka z moim banczusiem nie jest powiązana - więc nie
    ma mowy o "udostępnieniu danych do celów marketingowych".

    Dzisiaj inwestycje, jutro może będę musiał do pracy taksówką?

    Pzdr: Witek

  • 2. Data: 2006-08-06 09:20:10
    Temat: Re: Ufaj, ale sprawdzaj
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Catbert" wrote in message

    > Właśnie sobie telewizor włączyłem, a tam mówią, że pańcia z bodajże
    > lubelskiego BPH wygospodarowała sobie z kont VIPowskich kilka milionów
    > złotych.

    więcej tutaj
    http://wiadomosci.onet.pl/1367060,11,item.html
    swoja droga jest pewne 600kEuro no ale jak dojdą następne VIPy to te parę
    milionów będzie :-)
    i znowu ten biedny BPH

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 3. Data: 2006-08-06 10:50:10
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-06 11:20, osobnik sumi stwierdził, iż:
    > i znowu ten biedny BPH

    Biedny jak biedny, ale w sytuacji, kiedy zawinił czynnik ludzki ciężko
    tu mówić o winie samego banku (chyba, że wiedzieli wcześniej o sprawie i
    nie zawiadomili kogo trzeba).

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 4. Data: 2006-08-06 11:58:07
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl> wrote:

    > Biedny jak biedny, ale w sytuacji, kiedy zawinił czynnik ludzki ciężko
    > tu mówić o winie samego banku (chyba, że wiedzieli wcześniej o sprawie i
    > nie zawiadomili kogo trzeba).

    I owszem - jest to wina banku.
    Dlaczego? Zawiodły ich wewnętrzne procedury weryfikacji...

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2006-08-06 11:58:14
    Od: ...@...c

    Dnia Sun, 06 Aug 2006 10:12:28 +0200, Catbert napisał(a):

    > Właśnie sobie telewizor włączyłem, a tam mówią, że pańcia z bodajże
    > lubelskiego BPH wygospodarowała sobie z kont VIPowskich kilka milionów
    > złotych.

    nie wiem ile w tym prawdy ale zaczynam powoli doceniać tzw nieprzyzne banki
    elektorniczne bo tam takim numer nie przejdzie - maszyny są bezlitosne.

> [...]
    > pieniążki prezesów - i że tego, owego - ale bardzo konkretny jest -
    > znaczy się wie, że jest o czym rozmawiać.

    Wygląda na to że ktoś z bph dał znać kolesiowi i to pewnie z okolicy
    departamentu operacji w okolicy osób odpowiedzialnych za współprace z GIIF
    bo przelew o tej wartości powędrował przez ich łapki a nie automatem w
    systemie. Generalnie warto o tym poinformować bank ponieważ wbrew pozorom
    banki są bardzo czułe na puncie tajemnicy bankowej a szczególnie klientów z
    grubym portfelem.

    --
    pozdrawiam,

  • 6. Data: 2006-08-06 13:11:45
    Od: Catbert <c...@w...pl>

    ...@...c napisał(a):

> [...]
    > banki są bardzo czułe na puncie tajemnicy bankowej a szczególnie klientów z

    Dla jasności - to ostatnie to nie był BPH - i nie mam mocnego dowodu.

    Pzdr: Witek

  • 7. Data: 2006-08-06 13:26:29
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "Marcin Nowakowski" wrote in message

    > Biedny jak biedny, ale w sytuacji, kiedy zawinił czynnik ludzki ciężko
    > tu mówić o winie samego banku (chyba, że wiedzieli wcześniej o sprawie i
    > nie zawiadomili kogo trzeba).

    przeciez to pracownik BPH banku a nie innego, więc winę ponosi BPH
    na plus dla BPH jest to, że nie kryje się jak inne banki w podobnej sytuacji

  • 8. Data: 2006-08-06 14:57:50
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 06 Aug 2006 12:50:10 +0200, Marcin Nowakowski napisał(a):

    > Biedny jak biedny, ale w sytuacji, kiedy zawinił czynnik ludzki ciężko
    > tu mówić o winie samego banku

    Ale to już jest kolejny raz!
    Kilka lat temu w tym samym banku była identyczna sytuacja. Jakiś facet
    zawrócił w głowie jednej z pracownic, a ta dla niego czyściła konta
    klientom.
    I pomyśleć, że kiedyś to był taki porządny bank :(

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 9. Data: 2006-08-06 15:11:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@...sygnaturce.pl>

    Dnia 2006-08-06 16:57, osobnik Chris stwierdził, iż:
    > Ale to już jest kolejny raz!

    IMHO kolejny raz taka sytuacja przedostaje się do prasy.

    > I pomyśleć, że kiedyś to był taki porządny bank :(

    Nie bronię bepehu, ale takie sytuacje mogą być wszędzie. Promil z nich
    pewnie wydostaje się poza mury tych instytucji.

    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 10. Data: 2006-08-06 16:03:26
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > Dlaczego? Zawiodły ich wewnętrzne procedury weryfikacji...

    Na nieucziwość czynnika ludzkiego nie są odporne zadne procedury.

    Darek