  • 1. Data: 2006-08-05 17:35:47
    Temat: PKOBP Zmiana konta do obsługi kredytu
    Od: "Stan" <n...@o...pl>

    Mam 2 konta: PKO-Inteligo i prawdziwe Inteligo. Z konta PKOBP obsługiwana
    jest spłata kredytu. Chciałbym zlikwidować to konto i obsługę wykonywać z
    "prawdziwego" konta Inteligo. Jak myślicie może ktoś ma doświadczenie ? czy
    bank będzie próbował mnie ogolić i na ile za zmianę konta do obsługi kredytu
    ?

    pozdr

  • 2. Data: 2006-08-07 19:19:26
    Temat: Re: PKOBP Zmiana konta do obsługi kredytu
    Od: "piotr" <P...@p...fm>

    kwestia aneksowania umowy kredytu, i ustawienia innych parametrów na
    autospłatach, ale bedzie cieżko to zmienić na sposób jaki opisujesz