  • 1. Data: 2006-08-06 10:58:43
    Temat: Pytanie o Raiffeisen on-line
    Od: "valderama" <a...@o...pl>

    Cześć, porównuję sobie różne banki i mam pytania o bankowość
    elektroniczną Raiffeisena:

    1. Ilo cyfrowe są hasła jednorazowe?

    2. Ile haseł znajduje się na liście haseł?

    3. Czy można aktywować listę haseł przez telefon?

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam!

  • 2. Data: 2006-08-06 11:06:35
    Temat: Re: Pytanie o Raiffeisen on-line
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "valderama" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    Cześć, porównuję sobie różne banki i mam pytania o bankowość
    elektroniczną Raiffeisena:

    1. Ilo cyfrowe są hasła jednorazowe?

    szesciocyfrowe

    2. Ile haseł znajduje się na liście haseł?

    50

    3. Czy można aktywować listę haseł przez telefon?

    Mozna.

    marekz

  • 3. Data: 2006-08-06 11:15:13
    Od: "hugolin" <a...@o...pl>