  • 11. Data: 2009-10-03 22:27:33
    Temat: Re: karta Payback w bzwbk!!!
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Piszą w gazetach, że programy lojalnościowe Payback są dla jeleni.
    Sprawdź dokładnie ile musisz nazbierać punktów, aby cokolwiek za to dostać,
    przelicz średnią ilośc zdobywanych punktów miesięcznie, pomnóż przez średni
    czas życia i zastanów się, czy do śmierci zdążysz...

    Ubolewam, że OrangemBank przestało działać, na prawdę po 2-3 miesiącach
    płacenia kartą pożądne doładowania Go czy POPa dało się realizować

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Galeria foto Piętrus KM Bombardier http://foto.3mam.net

  • 12. Data: 2009-10-04 07:52:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > przelicz średnią ilośc zdobywanych punktów miesięcznie, pomnóż przez średni
    > czas życia i zastanów się, czy do śmierci zdążysz...

    Być może i dla jeleni, ale ja korzystam z ww. niejako przy okazji. Jak
    coś kupuję na alledrgo, BP lub w Realu to dostaję punkty, gdybym ich nie
    dostawał to też bym tam kupował...

    Poza tym dzięki temu programowi od kilku lat bezpłatnie doładowuję
    taktaka...czyli opłaca mi się ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2009-10-04 07:55:03
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > To raczej proste jest nawet bez podania punktu regulaminu. Taryfa
    > opłat i prowizji w części dotyczącej kart dotyczy "Posiadaczy Kart". A
    > Posidaczem Karty jest osoba, która podpisała Umowę o Kartę. Zgodnie z
    > "Zasadami wydawania i używania Kart...", wszelkie opłaty dotyczą
    > Posiadaczy Kart. Nie podpisałeś Umowy = nie jesteś Posiadaczem Karty =
    > nie można pobrać opłaty.
    wyjaśnienie wydaje się być logiczne...ciekawe co na to bank

    > Ja także padłem "ofiarą" błędu systemu BZWBK dotyczącego karty Payback
    > - naliczono opłatę zanim podpisałem umowę. W moim przypadku
    > wystarczyło pójść do oddziału, wyjaśnić sprawę (choć było to b.trudne,
    > bo osoba mnie obsługująca nie mogła uwierzyć, że w ogóle pobrano
    > opłatę) i złożyć reklamację. Zwrot opłaty otrzymałem bo ok. 5 dniach
    > od złożenia reklamacji. Z podpisania umowy oczywiście zrezygnowałem po
    > tym doświadczeniu.

    jeżeli zrezygnowałeś z podpisania umowy to bank musiał zwrócić opłatę
    (twierdzili to nawet pracownicy oddziału), ja jednak umowę podpisałem
    (chcę kartę mimo wszystko otrzymać) i ciekawe co w takim wypadku?
    imho opłata powinna zostać pobrana dopiero PO podpisaniu umowy (i nawet
    otrzymaniu przez klienta karty), a nie wcześniej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-10-04 22:58:11
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    > Poza tym dzięki temu programowi od kilku lat bezpłatnie doładowuję
    > taktaka...czyli opłaca mi się ;-)

    Wypada tu użyć czasu przeszłego - "doładowywałem" i "opłacało mi się".

  • 15. Data: 2009-10-05 05:34:29
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 4 Paź, 09:55, RobertS <b...@x...pl> wrote:

> [...]
    > imho opłata powinna zostać pobrana dopiero PO podpisaniu umowy (i nawet
    > otrzymaniu przez klienta karty), a nie wcześniej

    Najpierw złożyłem reklamację, potem oświadczyłem, że jednak tej karty
    już nie chcę (nie składałem żadnego dodatkowego pisemnego
    oświadczenia, po prostu powiedziano mi, że jak nie przyjdę podpisać
    umowy w dniu, w którym miałem ją podpisać, to umowa i wniosek o
    wydanie karty zostaną anulowane). Opłatę zwrócono mi przed dniem, w
    którym miałem pierwotnie podpisać umowę.

  • 16. Data: 2009-10-05 09:09:20
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>
    napisała:

> [...]
    >przelicz średnią ilośc zdobywanych punktów miesięcznie, pomnóż przez średni
    >czas życia i zastanów się, czy do śmierci zdążysz...

    Wychodzi na to, że jestem jeleniem. I dzięki temu mam już w domu nagród z
    Paybacku za grubo ponad 1000 PLN. A gdybym nie był w Paybacku to bym
    dokładnie to samo kupował, a nie miałbym z tego żadnego bonusa.
    Nie wiem dlaczego wszyscy próbują przekonać ludzi do tego, że ten program
    jest do dupy, bo nie można na nim zarobić kokosów. Przecież to program
    lojalnościowy, a nie sposób na zarabianie pieniędzy.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 17. Data: 2009-10-05 09:10:45
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "gornik" <g...@g...w.pl> wrote in message

    > Nie wiem dlaczego wszyscy próbują przekonać ludzi do tego, że ten program
    > jest do dupy, bo nie można na nim zarobić kokosów.

    Bo mowa jest o nowej wersji tego programu, a Ty piszesz o starej?

  • 18. Data: 2009-10-05 09:15:34
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisała:

    >Bo mowa jest o nowej wersji tego programu, a Ty piszesz o starej?
    W nowej od uruchomiania "zarobiłem" 3878 pkt, czyli 38,78 PLN.
    Nie jest tak źle jak na niecały miesiąc ;)

  • 19. Data: 2009-10-05 09:26:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@g...w.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > program jest do dupy, bo nie można na nim zarobić kokosów. Przecież to
    > program lojalnościowy, a nie sposób na zarabianie pieniędzy.

    analizowałem program w kontekscie korzystania z BP i wlasciwie wiele sie
    nie zmieniło.
    Przeliczono wartosc nagród, przeliczono wartosc punktów. Obecnie rowniez
    zmieniono ilosc naliczanych punktów. Wiec w sumie ani na plus ani na minus.

    To co jednak wydaje sie w dzisiejszych czasach niesłychane - to strona
    internetowa paybacku.
    Działa pod Ie, kiepsko działa pod Firefox (spróbujcie pomylic sie w numerze
    przy logowaniu i potem to poprawic - fajnie kursor ucieka), w ogole nie
    działa pod Opera.
    IMO dzis, kiedy IE systematycznie traci popularnosc - zrobienie strony
    tylko pod IE zakrawa na totalny brak profesjnalizmu...

  • 20. Data: 2009-10-05 09:45:48
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisała:

> [...]
    >IMO dzis, kiedy IE systematycznie traci popularnosc - zrobienie strony
    >tylko pod IE zakrawa na totalny brak profesjnalizmu...

    Strona programu to w ogóle porażka.
    1. Przy rejestracji dodatkowego użytkownika wyskakiwał mi błąd numeru
    telefonu, a okazało się że nie zaznaczyłem akceptacji regulaminu, która
    zresztą była nieopisana właściwie, tylko jakiś był losowy tekst po
    angielsku.
    2. Przy zamawianiu nagrody pojawia się podpowiedź, że numer telefonu
    powinien mieć format (600) 000 000, a przyjmuje tylko +486000000
    3. W ogóle nie udało mi się zamówić nagrody, bo po ostatniej akceptacji
    wyskakuje mi błąd. Czekam już tydzień na odpowiedź od BOKu w tej sprawie.

    Generalnie widać, że serwis robiony na szybko i niedopracowany.
    Nie mówiąc już o sposobie logowania - moim zdaniem totalna porażka.