  • 1. Data: 2009-09-30 22:45:55
    Temat: W kolejnym banku spada moc
    Od: Gosc <...@...a>

    W kolejnym banku spada moc.
    Tym razem w EB
    KO teraz 5.3%

  • 2. Data: 2009-09-30 22:59:41
    Temat: Re: W kolejnym banku spada moc
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Gosc" <...@...a> napisał w wiadomości
    news:ha0n2v$eje$1@news.task.gda.pl...
    > W kolejnym banku spada moc.
    > Tym razem w EB
    > KO teraz 5.3%

    MOżna wiedzieć gdzie to znalazłeś? W szczegółach rachunku, jak również w
    opisie do kont dalej stoi 5,7%

  • 3. Data: 2009-10-01 06:06:49
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> napisał w
    wiadomości news:ha0nsn$fmi$1@news.task.gda.pl...
    > Użytkownik "Gosc" <...@...a> napisał w wiadomości
    >
    > MOżna wiedzieć gdzie to znalazłeś? W szczegółach rachunku, jak również
    > w opisie do kont dalej stoi 5,7%

    Jednak 5,30% !!!!!!! Zrobiłem teraz eksport historii do PDFa. I tam jest już
    5,30%. Wyglada na to, ze od dzisiaj spadło oprocentowanie. Pewnie lada
    moment napiszą na stronie.

    wiatrak

  • 4. Data: 2009-10-01 06:20:54
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Oct 2009 00:45:55 +0200, Gosc napisał(a):

    > W kolejnym banku spada moc.
    > Tym razem w EB
    > KO teraz 5.3%

    Fajnie widać echa wojny depozytowej. Stopy pozostają niezamienione a
    oprocentowanie spada już drugi raz ;) Ciekawe czy jak podniosą stopy to
    też spadnie hłe hłe.

    Xenocide

  • 5. Data: 2009-10-01 06:26:37
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    > Fajnie widać echa wojny depozytowej. Stopy pozostają niezamienione a
    > oprocentowanie spada już drugi raz ;) Ciekawe czy jak podniosą stopy to
    > też spadnie hłe hłe.

    Lokaty też w dół 7 dni zmienne 5,5 %

  • 6. Data: 2009-10-01 06:32:30
    Od: namikk <n...@p...onet.pl>

    Gosc wrote:

    > W kolejnym banku spada moc.
    > Tym razem w EB
    > KO teraz 5.3%

    lokaty też w dół

    Pozdrawiam

    p.s.jak zwykle poinformowali wcześniej?czy umknęło mojej uwadze?

  • 7. Data: 2009-10-01 06:48:44
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    > Fajnie widać echa wojny depozytowej. Stopy pozostają niezamienione a
    > oprocentowanie spada już drugi raz ;) Ciekawe czy jak podniosą stopy to
    > też spadnie hłe hłe.

    W ING nie trzymam juz kasy, ale tam też spadki od jutra.

    wiatrak

  • 8. Data: 2009-10-01 07:34:47
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 01 Oct 2009 00:45:55 +0200, Gosc napisał(a):

    > W kolejnym banku spada moc.
    > Tym razem w EB
    > KO teraz 5.3%

    I wszystkie lokaty na 5,50%
    --
    Kojer

  • 9. Data: 2009-10-01 07:48:18
    Od: Oczko <o...@i...pl>

    On Thu, 01 Oct 2009 00:45:55 +0200, Gosc <...@...a> wrote:

    >W kolejnym banku spada moc.
    >Tym razem w EB
    >KO teraz 5.3%

    i co teraz? uciekamy do polbanku? :)

    --
    Oczko

  • 10. Data: 2009-10-01 08:00:42
    Od: Oczko <o...@i...pl>

    On Thu, 01 Oct 2009 00:45:55 +0200, Gosc <...@...a> wrote:

    >W kolejnym banku spada moc.
    >Tym razem w EB
    >KO teraz 5.3%

    lokata optymalna w open tez w dol - 5,25% :/

    --
    Oczko