  • 1. Data: 2009-10-01 07:44:31
    Temat: karta Payback w bzwbk!!!
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    witam

    jakies 2 tygodnie temu złożyłem wniosek o karte Payback (zamiast
    allekarty), którego jeszcze nie podpisałem, ale bank 29.09 pobrał mi
    opłatę w wysokości 25 zł (i 30.09 0,01 zł tytułem pobranych odsetek, bo
    na koncie mam 0 zł)

    umowę mam podpisać dopiero jutro, ale okazuje się, że sam fakt złożenia
    wniosku (w necie) upoważnia bank do pobrania opłaty (zostanie zwrócona
    po pierwszej transakcji)!
    oczywiscie, gdybym sie rozmyslil to moge udac sie do placowki i bank
    zwroci mi oplate (nie wiem czy całą)

    ciekawe jest jeszcze to, że zaznaczyłem iż umowę chcę podpisać w
    placówce w Poznaniu, a "zaproszenie" dostałem do Wawy ;-(

    na infolinii powiedzieli, że ww. mozna podpisac w dowolnej placowce -
    zobaczymy co na to oddzial...

    generalnie uwazam, ze bank sie nieco pospieszyl z pobraniem tej oplaty ;-/

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2009-10-01 10:49:36
    Temat: Re: karta Payback w bzwbk!!!
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Paź, 09:44, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    Ciekawe. Ja też złożyłem, zaproszenie na podpisanie umowy mam na
    07.10. Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z "wubekiem". Czy mnie
    też obciażą z góry ?

  • 3. Data: 2009-10-01 12:35:07
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 01 Oct 2009 03:49:36 -0700, szczurwa napisał(a):

> [...]
    >
    > Ciekawe. Ja też złożyłem, zaproszenie na podpisanie umowy mam na 07.10.
    > Nigdy wcześniej nie miałem do czynienia z "wubekiem". Czy mnie też

    Daj spokój, skoro jesteś wubekową dziewicą to lepiej dla Ciebie aby tak
    zostało ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2009-10-01 15:39:05
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Paź, 14:35, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Daj spokój, skoro jesteś wubekową dziewicą to lepiej dla Ciebie aby tak
    > zostało ;)

    Tak mówisz ? No cóż, najwyżej karta powędruje do "klaserka"..;-)

  • 5. Data: 2009-10-01 16:46:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS pisze:
> [...]
    > allekarty), którego jeszcze nie podpisałem, ale bank 29.09 pobrał mi
    > opłatę w wysokości 25 zł (i 30.09 0,01 zł tytułem pobranych odsetek, bo

    Po co komuś płatna karta debetowa ? Jakie z niej są wymierne korzyści ?

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2009-10-01 18:28:12
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    > Po co komuś płatna karta debetowa ? Jakie z niej są wymierne korzyści ?

    Pierwsze co przychodzi mi na myśl to:
    - brak obciążenia zdolności kredytowej,
    - brak opłat za wypłaty z bankomatu (przynajmniej należącego do tego samego
    banku),
    - brak (teoretycznie) możliwości popadnięcia w długi.

    --
    Chandler

  • 7. Data: 2009-10-01 19:27:13
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Po co komuś płatna karta debetowa ? Jakie z niej są wymierne korzyści ?

    powoli, jak się wykona jedną operację to te 25 zł zwracają i wtedy można
    zrezygnować i wrzucić do klasera

    chodziło mi głównie o moment pobrania opłaty, a nie jej zasadność

    generalnie sprawa zakończyła się (jak dotąd) pomyślnie, oddział w Wawie
    odesłał umowę do Poznania (zanim się zorientowałem, że coś nie gra), w
    Poznaniu podpisałem, dostałem PIN i czekam na kartę...następnie wykonam
    min. 1 operację i przez pierwszy rok mam spokój, a później się zobaczy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2009-10-02 13:29:16
    Od: Raff <r...@g...com>

    On 1 Paź, 21:27, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > powoli, jak się wykona jedną operację to te 25 zł zwracają i wtedy można
    > zrezygnować i wrzucić do klasera

    Warunkiem promocji jest konieczność udostępnienia swoich danych do
    celów marketingowych. Jeśli zgody nie ma - zwrotu 25 zł też nie ma.

    > chodziło mi głównie o moment pobrania opłaty, a nie jej zasadność

    Już był post na grupie, że pobrano opłatę ze tę kartę pomimo, że umowa
    o jej wydanie nie została pobrana. Zgodnie z regulaminem kart BZWBK
    wolno im pobrać opłatę dopiero po podpisaniu umowy. A zatem mają bug'a
    w systemie dla tej karty.

  • 9. Data: 2009-10-02 20:41:30
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > o jej wydanie nie została pobrana. Zgodnie z regulaminem kart BZWBK
    > wolno im pobrać opłatę dopiero po podpisaniu umowy. A zatem mają bug'a

    nie chce mi się szukać w całym regulaminie, ale możesz podać mi punkt w
    którym jest mowa o momencie pobrania płatności?

    przyda mi się do złożenia reklamacji...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 10. Data: 2009-10-03 12:27:00
    Od: Josh01 <j...@g...com>

    On 2 Paź, 22:41, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > nie chce mi się szukać w całym regulaminie, ale możesz podać mi punkt w
    > którym jest mowa o momencie pobrania płatności?
    >
    > przyda mi się do złożenia reklamacji...

    To raczej proste jest nawet bez podania punktu regulaminu. Taryfa
    opłat i prowizji w części dotyczącej kart dotyczy "Posiadaczy Kart". A
    Posidaczem Karty jest osoba, która podpisała Umowę o Kartę. Zgodnie z
    "Zasadami wydawania i używania Kart...", wszelkie opłaty dotyczą
    Posiadaczy Kart. Nie podpisałeś Umowy = nie jesteś Posiadaczem Karty =
    nie można pobrać opłaty.

    Ja także padłem "ofiarą" błędu systemu BZWBK dotyczącego karty Payback
    - naliczono opłatę zanim podpisałem umowę. W moim przypadku
    wystarczyło pójść do oddziału, wyjaśnić sprawę (choć było to b.trudne,
    bo osoba mnie obsługująca nie mogła uwierzyć, że w ogóle pobrano
    opłatę) i złożyć reklamację. Zwrot opłaty otrzymałem bo ok. 5 dniach
    od złożenia reklamacji. Z podpisania umowy oczywiście zrezygnowałem po
    tym doświadczeniu.