  • 1. Data: 2009-09-30 21:15:39
    Temat: jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem komorniczym?
    Od: z...@o...pl

    kilkumilionowa kwota sporna, sprawa do wygrania w sądzie,
    ale przewiduję serię kilku sprzecznych wyroków (mam rację,
    nie mam, mam, nie mam, itd.) i wygraną w ostatniej instancji

    nie chcę aby pieniądze w trakcie sporu sądowego zostały
    zajęte komorniczo, nawet jeśli mógłbym je potem ew. odzyskać

    Czy wpłata tych pieniędzy na jakiś fundusz lub polisę
    emerytalną chroni przed zajęciem komorniczym?

    Nie chcę wpłacać na czyjeś konto bankowe (przy dużej kwocie
    każdy dotychczasowy przyjaciel mógłby zawieść, samo życie),
    z pełnomocnictwem, chcę aby aktywa figurowały na moje imię
    i nazwisko i były zwolnione z zajęcia komorniczego.

  • 2. Data: 2009-09-30 21:39:01
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 30 Wrz, 23:15, z...@o...pl wrote:

    Żaden poważny prawnik nie udzieli Ci porady na forum, nie majac
    przedtem wglądu w akta sprawy. O honorarium nie wspominam..;-)

  • 3. Data: 2009-09-30 21:41:07
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    szczurwa pisze:
    > Żaden poważny prawnik nie udzieli Ci porady na forum, nie majac
    > przedtem wglądu w akta sprawy. O honorarium nie wspominam..;-)

    Pewnie chodzi o "duże" pieniądze.

    --
    Mithos

  • 4. Data: 2009-10-01 05:11:38
    Od: BK <b...@g...com>

    On 30 Wrz, 23:15, z...@o...pl wrote:
> [...]
    > z pełnomocnictwem, chcę aby aktywa figurowały na moje imię
    > i nazwisko i były zwolnione z zajęcia komorniczego.

    Jest pare sposobow, ale szczurwa ma racje :) Tak bez honorarium? ;-)

  • 5. Data: 2009-10-01 08:20:42
    Od: "jacko" <s...@t...com>

    >Jest pare sposobow, ale szczurwa ma racje :) Tak bez honorarium? ;-)
    Ja ci podpowiem za darmo - duzy sloik (a moze nawet akwarium?!), forsa do
    srodka, lopata, do lasu, sprawdzasz dokladne wspolrzedne na gps,
    zapamietujesz na cale zycie, tak zebys w nocy o polnocy pamietal, kopiesz,
    wkladasz, zasypujesz. Wracasz do domu i spisz spokojnie.

  • 6. Data: 2009-10-01 08:26:23
    Od: z...@o...pl

    cieszę się że kolegom humor dopisuje :)

    oczywiście nie oczekuję darmowych porad prawnych
    o dużym stopniu szczegółowości. Interesuje mnie tylko
    i wyłącznie ogólny kierunek poszukiwań rozwiązania

  • 7. Data: 2009-10-01 08:44:48
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    <z...@o...pl> wrote in message

    > oczywiście nie oczekuję darmowych porad prawnych
    > o dużym stopniu szczegółowości. Interesuje mnie tylko
    > i wyłącznie ogólny kierunek poszukiwań rozwiązania

    Jest wiele rozwiązań (wiele z nich było już mniej lub bardziej wprost tu
    wskazywanych) idących co najmniej w trzech różnych kierunkach, niemniej
    jednak raczej nie jest dobrym pomysłem aby takie recepty w formie jakichś
    "przewodników" pojawiały się na grupie, choćby z takiego powodu, że każda
    recepta nadmiernie upubliczniona wcześniej czy później przestanie dobrze
    działać. Nikt z praktyków zatem nie będzie zainteresowany w publikowaniu
    sprawdzonych i działających rozwiązań. Tutaj wskazana jest własna
    inteligencja oraz wiedza. A na grupie to można w tej kwestii oczekiwać
    raczej tylko dywagacji teoretyków.

  • 8. Data: 2009-10-01 10:59:12
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 1 Paź, 10:26, z...@o...pl wrote:

    > oczywiście nie oczekuję darmowych porad prawnych
    > o dużym stopniu szczegółowości. Interesuje mnie tylko
    > i wyłącznie ogólny kierunek poszukiwań rozwiązania

    W razie jakiejs obsuwy, ktoś, kto podpowiada Ci tu na forum, jak
    wykiwac komornika, może dostac zarzuty pomocnictwa w udaremnieniu
    egzekucji..;-)

  • 9. Data: 2009-10-01 11:52:38
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > z pełnomocnictwem, chcę aby aktywa figurowały na moje imię
    > i nazwisko i były zwolnione z zajęcia komorniczego.

    Wpłać na lokaty w kilku SKOKach, bankach spółdzielczych.
    Komornik sam ich nie znaqjdzie. Chyba ze ktoś mu podpowie gdzie szukać.

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-10-01 13:51:43
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale przewiduję serię kilku sprzecznych wyroków (mam rację,
    > nie mam, mam, nie mam, itd.) i wygraną w ostatniej instancji

    Druga strona sporu mysli dokładnie tak samo. ;)))

    Krzysiek