eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikarta Payback w bzwbk!!! › Re: karta Payback w bzwbk!!!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsb.icpnet.pl!
    not-for-mail
    From: RobertS <b...@x...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta Payback w bzwbk!!!
    Date: Sun, 04 Oct 2009 09:55:03 +0200
    Organization: ICP News Server
    Lines: 25
    Message-ID: <ha9kco$lli$5@opal.icpnet.pl>
    References: <ha1mkv$1bjs$1@opal.icpnet.pl> <ha2mcl$jd3$1@news.onet.pl>
    <ha2vqi$2o9r$1@opal.icpnet.pl>
    <e...@l...googlegroups.com>
    <ha5ohq$2lpf$1@opal.icpnet.pl>
    <a...@m...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: c8-228.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: opal.icpnet.pl 1254642904 22194 62.21.8.228 (4 Oct 2009 07:55:04 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 4 Oct 2009 07:55:04 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <a...@m...googlegroups.com>
    X-Antivirus: avast! (VPS 091003-0, 2009-10-03), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:504126
    [ ukryj nagłówki ]

    > To raczej proste jest nawet bez podania punktu regulaminu. Taryfa
    > opłat i prowizji w części dotyczącej kart dotyczy "Posiadaczy Kart". A
    > Posidaczem Karty jest osoba, która podpisała Umowę o Kartę. Zgodnie z
    > "Zasadami wydawania i używania Kart...", wszelkie opłaty dotyczą
    > Posiadaczy Kart. Nie podpisałeś Umowy = nie jesteś Posiadaczem Karty =
    > nie można pobrać opłaty.
    wyjaśnienie wydaje się być logiczne...ciekawe co na to bank
    >
    > Ja także padłem "ofiarą" błędu systemu BZWBK dotyczącego karty Payback
    > - naliczono opłatę zanim podpisałem umowę. W moim przypadku
    > wystarczyło pójść do oddziału, wyjaśnić sprawę (choć było to b.trudne,
    > bo osoba mnie obsługująca nie mogła uwierzyć, że w ogóle pobrano
    > opłatę) i złożyć reklamację. Zwrot opłaty otrzymałem bo ok. 5 dniach
    > od złożenia reklamacji. Z podpisania umowy oczywiście zrezygnowałem po
    > tym doświadczeniu.

    jeżeli zrezygnowałeś z podpisania umowy to bank musiał zwrócić opłatę
    (twierdzili to nawet pracownicy oddziału), ja jednak umowę podpisałem
    (chcę kartę mimo wszystko otrzymać) i ciekawe co w takim wypadku?
    imho opłata powinna zostać pobrana dopiero PO podpisaniu umowy (i nawet
    otrzymaniu przez klienta karty), a nie wcześniej

    --
    pozdrawiam
    RobertS

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1