    From: gornik <g...@g...w.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: karta Payback w bzwbk!!!
    Date: Mon, 05 Oct 2009 11:45:48 +0200

    Osoba zwana Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisała:

    >To co jednak wydaje sie w dzisiejszych czasach niesłychane - to strona
    >internetowa paybacku.
    >Działa pod Ie, kiepsko działa pod Firefox (spróbujcie pomylic sie w numerze
    >przy logowaniu i potem to poprawic - fajnie kursor ucieka), w ogole nie
    >działa pod Opera.
    >IMO dzis, kiedy IE systematycznie traci popularnosc - zrobienie strony
    >tylko pod IE zakrawa na totalny brak profesjnalizmu...

    Strona programu to w ogóle porażka.
    1. Przy rejestracji dodatkowego użytkownika wyskakiwał mi błąd numeru
    telefonu, a okazało się że nie zaznaczyłem akceptacji regulaminu, która
    zresztą była nieopisana właściwie, tylko jakiś był losowy tekst po
    angielsku.
    2. Przy zamawianiu nagrody pojawia się podpowiedź, że numer telefonu
    powinien mieć format (600) 000 000, a przyjmuje tylko +486000000
    3. W ogóle nie udało mi się zamówić nagrody, bo po ostatniej akceptacji
    wyskakuje mi błąd. Czekam już tydzień na odpowiedź od BOKu w tej sprawie.

    Generalnie widać, że serwis robiony na szybko i niedopracowany.
    Nie mówiąc już o sposobie logowania - moim zdaniem totalna porażka.

    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    mail-to(rot13): | - Jam częścią tej siły
    a...@r...bet | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")