  • 41. Data: 2003-12-18 09:18:51
    Temat: Re: karta Citibank -BP
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On 18 Dec 2003 08:22:22 +0100, "Marcin" <m...@p...onet.pl> wrote:

    >A dokladniej? Wyjasnij to.

    Podnieś słuchawkę, poczekaj na sygnał, naciśnij 0, poczekaj na sygnał,
    naciśnij 0801322484 w tej własnie kolejności, poczekaj aż usłyszysz
    głos kobiecy, naciśnij 1 1, potem wprowadź numer kart, wprowadź
    citiphone PIN, naciśnij 0, kiedy odezwie sie citisłoń powiedz
    'chciałbym zrezygnować z karty kredytowej' i postępuj dalej według
    instrukcji.

    --
    ___________ (R)

  • 42. Data: 2003-12-18 09:19:45
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 17 Dec 2003 23:09:01 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Akurat tak nielubiane przez ciebie PKOBP ubezpieczenie ma wlasne...

    Czytałeś OWU? Podaj na przykład do jakiej kwoty bank odpowiada.

    --
    ___________ (R)

  • 43. Data: 2003-12-18 10:05:57
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > Podnieś słuchawkę, poczekaj na sygnał, naciśnij 0, poczekaj na sygnał,
    > naciśnij 0801322484 w tej własnie kolejności, poczekaj aż usłyszysz

    Nie za duzo tych zer?

    MJ

  • 44. Data: 2003-12-18 10:06:25
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> writes:

    > Czytałeś OWU? Podaj na przykład do jakiej kwoty bank odpowiada.

    Nie wiem. Jak wiesz, to podaj.

    MJ

  • 45. Data: 2003-12-18 10:33:32
    Od: "Fuma K" <krzysp10_no.sp@m_wp.pl>

    W wiadomości: 2...@c...fuw.edu.pl,
    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> napisał coś takiego:

    > Nie za duzo tych zer?

    widać dzwoni na koszt firmy :)

    --

    Fuma K

  • 46. Data: 2003-12-18 13:58:51
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Thu, 18 Dec 2003 11:06:25 +0100, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Nie wiem. Jak wiesz, to podaj.

    AFAIR to do wysokości przyznanego limitu.
    Na własne oczy widziałem jak złodzieje na karcie natrzaskali 84
    tysiące przy limicie 12 tysięcy....

    --