  • Data: 2019-10-10 09:05:18
    Temat: Re: jaki kredyt na mieszkanie?
    Od: Robert Sierant <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-10-09 o 22:45, ToMasz pisze:

    > tak. I mam jeszcze jeden pomysł. Czy jeśli kilku członków rodziny (oni
    > będą tam mieszkać) będzie miało wyrobione karty kredytowe, to moze jakoś
    > łatwiej będzie? tzn jakby się jakimś cudem udało pospłacać karty to
    > będzie zero procent. jak nie, to będzie 10% bez absolutnie żadnego
    > kombinowania. moze mieszam niepotrzebnie. aha. no i tak po 1000zł
    > miesięcznie to mógłbym spłacać.
    >
    > ToMasz

    chcesz kupić mieszkanie korzystając z limitów KK?

    z takim pomysłem jeszcze się nie spotkałem...wyciągniecie z KK 100kzł i
    po miesiącu to spłacicie?

    jeżeli się uda to faktycznie będzie za 0 zł...a jak nie to taniej
    wyjdzie limit w ror lub nawet jakaś gotówka

    --
    pozdrawiam
    RobertS

    https://finansowewariacje.wordpress.com/