  • Data: 2019-10-10 09:37:02
    Temat: Re: jaki kredyt na mieszkanie?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 października 2019 09:12:16 UTC+2 użytkownik Robert Sierant
    napisał:

    > kupił i od razu udało mi się je odrolnić i podzielić?
    Kupił kilka lat temu- strzelam ze w okolicach 2010 roku.

    > żeby z taką inwestycją ruszyć trzeba mieć sporo kapitału i na początku
    > bank nie pożyczy

    Aj no bez przesady to nie Stolyca;)
    Wtedy kupił po 7500zł za ha. Teraz ha ziemi w tej okolicy kosztuje 30000-40000zł
    W miarę szybko to odrolnił, podzielił i uzbroił(woda, prąd)
    Uzbrojenie w prąd praktycznie ZE finansuje, ryczałtowo trzeba tylko płacić 2tys od
    skrzynki z licznikiem. Wodociąg tez jakiś zabójczo kosztowny nie jest a robił to na
    swój koszt bo lokalne gminne wodociągi by zrobiły ale za lat kilka

    > to nie wygląda tak różowo jak napisałeś

    Człowieka znam od kilkudziesięciu lat a w tamtej gminie się urodziłem i ponad 30 lat
    mieszkałem. Pewne rzeczy w takich miejscach się szybciej załatwia

    > znam takich (nawet kilku), którzy również kupili działki, ale niestety
    > nie ma opcji, aby zmienić ich przeznaczenie i teraz mają zupełnie własne
    > lasy, w których mogą sobie grzyby zbierać....i oczywiście umoczone po
    > kilkaset tysięcy

    Nie dalej jak dwa tygodnie temu odkupiłem od spadkobierców udział 1/4 w 6000m2
    gospodarstwie rolnym w tamtej okolicy. Cała papirologie i zaświadczenie niezbędne do
    zakupu ziemi rolnej ogarnąłem w jeden dzień, Rok tylko czekałem na zmianę ustawy
    rolnej
    Aktualnie muszę jeszcze czekać 2tyg czy KOWR nie skorzysta z prawa pierwokupu. W
    planach mam odkupowanie pozostałych udziałów. Troche formalności z tym będzie bo
    spadkobierców trochę jest i porozrzucani po Polsce ale dam radę. Też będę z tego
    wydzielał kilka działek i nie spodziewam się większych problemów.