  • Data: 2019-10-10 11:29:26
    Temat: Re: jaki kredyt na mieszkanie?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 10 października 2019 09:37:04 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Kupił kilka lat temu- strzelam ze w okolicach 2010 roku.

    Myślałem, że za Leppera ;>

    > Aktualnie muszę jeszcze czekać 2tyg czy KOWR nie skorzysta z prawa pierwokupu. W
    planach mam odkupowanie pozostałych udziałów. Troche formalności z tym będzie bo
    spadkobierców trochę jest i porozrzucani po Polsce ale dam radę. Też będę z tego
    wydzielał kilka działek i nie spodziewam się większych problemów.

    Jak z odrolnieniem nie będzie kłopotu, to reszta lajcik rzeczywiście.
    Bo jak nie odrolnisz to najwyżej na dwie podzielisz, i to przez środek - działek
    rolnych nie można dzielić na mniejsze niż 0,3ha (chyba że to też w ustawie zmienili,
    ale akurat to ograniczenie - w przeciwieństwie do zakupu ponad 0,3ha jedynie przez
    rolnika lub księdza - jest już chyba od dawna, w każdym razie od przedpisia).