  • Data: 2019-10-09 18:01:45
    Temat: Re: jaki kredyt na mieszkanie?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:qnks5g$d25$...@d...me...
    >załóżmy ze mam 100tyś. potrzebuję pożyczyć drugie 100tyś. Tak jak
    >mówiłem - mało prawdopodobne że obecne mieszkanie da się wynająć, że
    >zarobi na kredyt. jakby się dało super, ale bardziej prawdopodobny
    >plan jest taki że zostanie sprzedane. Z mojego punktu widzenia to
    >zamiana jednego mieszkania na drugie, przy czym w czasie remontów i
    >przeprowadzki musze być właścicielem 2 mieszkań przez rok. (i rok
    >zapasu jakby się nie chciało sprzedać)

    No coz, nie pomoge, ale z uwag ogolnych:
    -wszyscy kupuja mieszkania a Ty chcesz sprzedawac ? No coz, moze dobry
    moment skoro wszyscy chca kupic ... ale moze nie sprzedawac ?

    -remont bedzie kosztowal, zostaw sobie troche pieniedzy/wez wiekszy
    kredyt ...

    -bardzo zrujnowane? Moze nie warto remontowac, sprzedac w stanie "do
    remontu" odpowiednio taniej.

    J.