  • 11. Data: 2006-10-25 06:17:05
    Temat: Re: jaki bank dla wspolnego konta
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    gm <g...@w...nospam.pl> napisał(a):

    ..
    > Czy ktoś z Was może to przerabiał ?
    > Wymagania:
    > - darmowe wypłaty z Euronet i/lub BZWBK
    > - niskie koszty utrzymania/przelewów (6-8 przelewów miesięcznie)
    > - prosta i tania procedura dla konta wspólnego/wspólnej karty (czasami
    > dodatkowa karta może kosztować 10pln miesięcznie)
    Patrzyłeś na Lukasa? Ekonto (nie wszystkie Euronety darmowe) lub ekonto-pro
    (wszystkie darmowe)? Przelewy darmowe, utrzymanie darmowe (ekonto) lub
    darmowe pod pewnymi warunkami (ekonto-pro).
    Ja mam z żoną wspólne ekonto-pro, tyle że z jednym tokenem (ja) i jedną kartą
    (mażłonka), koszta = do przodu 1 PLN co miesiąc za używanie karty (po trzech
    miesiącach posiadania konta).
    OIDP, druga karta jest płatna (10) i chyba drugi token też.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 12. Data: 2006-10-25 06:52:16
    Od: "gm" <g...@w...nospam.pl>

    "MrMrooz " <m...@g...pl> wrote in message
    > Patrzyłeś na Lukasa? Ekonto (nie wszystkie Euronety darmowe) lub
    > ekonto-pro

    Kurcze - w Lukasie kiedys bylem przez miesiac :)
    Nie chce tam wracac. Wtedy:
    - mogłem wypłacać pieniąchy tylko po upływie doby od wpływu na konto z
    bankomatu (nie wiem czmu)
    - nie chcieli mi dac zadnego produktu kredytowego (krotki staż pracy)
    - trzy razy musialem sie stawiac u nich w placówce, a tam tłumy ludzi którzy
    biorą kredyty lub je spłacają igodziny czekania
    - nie korzystam z produktów których reklama mnie denerwuje :D

    Pozdrawiam
    GM

    P.S. chyba ten Fortis mnie wezmie bo z przelewami darmowymi wyjde na Ziobro.