  • 1. Data: 2007-05-30 04:30:11
    Temat: jaka marża - 600kPLN, LTV=50%
    Od: zbig <z...@p...com>

    witam,
    biorę kredyt na 100% 600k PLN, w krótkim czasie zamierzam spłacić ok.
    połowę tego i zamierzam negocjować zapis w umowie o zmniejszenie marży w
    takim przypadku - a pytanie moje jest takie : jaka min. marża w podobnej
    sytuacji jest akceptowalna przez bank (żeby nie walczyć o niemożliwe,
    ale jednak ugrać ile się da).
    Może ktoś kto pracuje w jakimś banku poda przykład na co można liczyć?

    pozdrawiam,
    zk

  • 2. Data: 2007-05-30 07:36:52
    Temat: Re: jaka marża - 600kPLN, LTV=50%
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

> [...]
    >
    > takim przypadku - a pytanie moje jest takie : jaka min. marża w podobnej
    >
    > sytuacji jest akceptowalna przez bank (żeby nie walczyć o niemożliwe,

    przede wszystkim trzeba zwrocic uwage na wartosc bazowa, np. w mBanku nie
    ma prowizji za wczesniejsza splate (0%) wiec skoro ten parametr jest taki
    wazny to moze tam uderz

    zastanow sie kiedy masz zamiar splacic te polowe kredytu? moze zamiast
    obnizac marze skroc okres, w ktorym ona obowiazuje - ja w ten sposob
    rozmawiam z bankami i sa bardziej sklonne do negocjacji niz obnizanie
    prowizji za wczesniejsza splate

    tym sposobem za wczesniejsza splate nie zaplacisz NIC

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-30 09:10:54
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Myslę, że Nordea 0,8% (CHF) spokojnie wynegocjujesz jak nacisniesz, do tego prowizja.
    JaC

  • 4. Data: 2007-05-31 05:55:45
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "zbig" <z...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednak ugrać ile się da).
    > Może ktoś kto pracuje w jakimś banku poda przykład na co można liczyć?

    a jestes pewny ze dla banku wartosc kredytu to tez 600.000 zl?
    bo moze byc tak ze za 600.000 zl wybudujesz cos co dla rzeczoznawcy z banku
    jest warte 350.000 zl

    PiotR