  • 1. Data: 2007-05-29 18:06:32
    Temat: Citi - tak powinno byc w kazdym banku ?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Jakis czas temu zalozylem sobie w Citi konto direct. Wplacam tam 1001 zl
    miesiecznie, zeby za to konto placic niewiele.

    Wczoraj (a moze dzien wczesniej) zadzwonili do mnie oferujac kredyt
    gotowkowy oprocentowany na 9,9%, bez prowizji za przyznanie (calkiem
    fajna opcja).

    KK mi dali bez zaswiadczen, pozniej bez zaswiedczen podwyzszli mi limit.
    O jakosci ich KK wiedza chyba wszyscy (pomijajac przelicznik walutowy).

    Wszystko da sie bez zadnego problemu zalatwic przez telefon. Raz
    konsultant nawet zadzwonil do mnie ponownie (!) z tlumaczeniem ze w
    poprzedniej rozmowie zle mnie poinformowal odnosnie czegos tam.

    Po roznych dziwnych doswiadczeniach z macBankiem oraz Multi (min.
    podnoszenie limitu na KK zajelo im ponad miesiac, pomimo przedstawienia
    tony papierow, kredytu odnawialnego mi nie dali bo nie) jestem dosyc
    pozytywnie zaskoczony tym co oferuje Citi. Chociaz musze przyznac, ze
    Multi tez ostatnio spisuje sie niezle (dwie zlozone reklamacje
    rozpatrzyli w kilka dni, jedna chyba nawet w 2 dni), tym niemniej mam
    odczucie ze nie dba o mnie tak jak i Citi, pomimo iz konto posiadam tam
    kilka lat, a comiesieczne wplywy na nie sa spore (chociaz jak mi
    wyjasnila jedna pani, oni nie uznaja tego co sam wplacam we wplatomacie).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-05-29 19:55:53
    Temat: Re: Citi - tak powinno byc w kazdym banku ?
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    ra9om1ak <r...@o...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Mithos" <f...@a...pl> napisał w wiadomości
    >
    > [ciach]
    >

    > Odnosnie karty KK Citi (posiadam Silver-Era)

    Wlasnie tak jakby znikla z oferty?!

    > P.S 2. Ktory bank (ROR i obsluga KK) ma najbardziej rozbudowane opcje online
    > ?

    BPH jest fajny, ale dosyc drogi(zwraca sie przy wiekszej ilosci przelewow -
    darmowe) , no i nie wiadomo co dalej, jak sfinalizuje sie wykupienie malego BPH
    przez GeMoney Bank (tj system zostanie, ale co z cena i funkcjonalnoscia kont? No i
    same karty dosyc drogie - chyba, zeby po promocjach poprzestac na bursztynowej -
    ale karty moga sie popsuc, patrzac na oferte gemoney.)

    Ja na wszelki wypadek przymierzam sie do Citi direct.

    BZWBk tez wyglada nienajgorzej od srodka, z tym, ze przelewy po 50 gr i powyzej 5-u
    sms przy tranasakcjach, placimy (chyba, ze damy zaufane konta niewymagajace sms)

    Odnosnie bankomatow pkobp, to najlepiej przejsc na inteligo i miec do nich dostep
    za 2 zl miesiecznie.

  • 3. Data: 2007-05-29 20:30:19
    Od: "Krzysztofsf " <k...@g...pl>

    ra9om1ak <r...@o...pl> napisał(a):

    .
    >. Po "dopieciu" PKO Inteligo do swojego konta w PKO BP, Inteligo uwazam
    > za zbedne - sa dosyc podobne.
    >
    > ....zastanawiam sie tylko, czy dokonalem wlasciwego wyboru ;DD

    Przy dopieciu jest to kosztowne (w sumie) Jako jedyne konto w pkobp, oplaca sie
    jako wejscie do ich bankomatow. Saldo 100 zl - no coz, cos za cos. Trzeba pamietac
    o utrzymaniu tych 100 zl lub przez krotszy okres wyzszej kwoty - zeby wyszla
    srednia miesieczna 100 zl. Swoja droga ciekawy jestem, jakie miny maja osoby
    korzystajace z linii debetowej w inteligo, gdy do kosztow wykorzystanego debetu
    dochodzi im jeszcze oplata wynikajaca z braku tego salda 100 zl (no bo sa na
    minusie) :)

    Ja tam synowi wyrobilem Graffiti - 1,50 miesuecznie, to w razie wspolnych wyjazdow
    mozna mu zasilic konto wieksza kwota.

  • 4. Data: 2007-05-29 20:46:31
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    [ciach]

    O koncie Citi niestety nie moge sie wypowiedziec, gdzy nie posiadam
    takowego - kochany PKO BP wychodzi mi najtaniej...i najblizej ;] choc nie
    powiem, jest za drogi. 5,60 zl plus 2 zl za pko inteligo to masakra.
    Przelewy po 0,50 zl, tez zadna rewelacja. Oprocentowanie na koncie ROR -
    dno.
    Odnosnie karty KK Citi (posiadam Silver-Era) kontakt tel. darmowy - i do
    tego wysmienity. Konsultanci fachowi, szybko zalatwiaja, "nie motaja sie",
    potwierdzenia przelewow szybciutko sa przysylane do domku.
    Doliczajac do tego wygode w oplacaniu rachunkow (bezprowizyjna) szczerze
    polecam. Niestety, jest to 1 moja karta i nie mam punktu odniesienia, ale
    porownujac obsluge w PKO BP a w Citi...niebo a ziemia. W PKO BP namietnie
    kusza mnie linia kredytowa, mimo iz zwykly debet mi wystarcza, bo z niego
    nie korzystam :) Na pytanie, czemu nie chce miec u nich KK odpowiedzialem -
    bo mam wydana przez inny bank i jak dla mnie to dosc. Odpowiedz Pani z PKO
    BP - "to moze miec Pan dwie" - zenada. Moge miec i 50, ale co ja to
    obchodzi, a takim "kuszeniem" tylko mozna sie zniechecic. Wracajac do ROR-u
    PKO BP - gdyby nie bliskosc bankomatu PKO BP i fakt, ze czesto wyplacam male
    kwoty juz dawno bym ich pozegnal. Groszaki doliczane do RORu to paranoja -
    po bodajze 6 latach odkad jestem ich klientem nic sie nie zmienilo i nie
    zanosi sie na zmiane. Obsluga internetowa hmmm...dziala i nic poza tym.
    Ustawienie dat w historii przelewow conajmniej dziwne - zawsze "nie lapie"
    odpowiednich dat, od niedawna (paru mies.) pokazuje stan konta po przelewie
    w historii, kiedys tego nie bylo, tylko sama kwota przelewu, o czym im
    zreszta kiedys napisalem.

    P.S. Jedyne co jest "przykre" w Citi, to obsluga online (m.in. brak
    mozliwosci edycji zdefiniowanego juz odbiorcy - nie moge zmienic z "era" na
    "era abonament" ???). Moze sie czepiam, ale lubie miec mozliwosc
    usprawnienia, a tutaj tego nie ma. Interface ogolnie jest dosyc "niefajny".

    P.S 2. Ktory bank (ROR i obsluga KK) ma najbardziej rozbudowane opcje online
    ?

    P.
    radomiak[MALPA]o2.pl

  • 5. Data: 2007-05-29 21:18:06
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 29 May 2007 20:06:32 +0200, Mithos wrote:

    > KK mi dali bez zaswiadczen, pozniej bez zaswiedczen podwyzszli mi limit.
    > O jakosci ich KK wiedza chyba wszyscy (pomijajac przelicznik walutowy).

    Dwa lata temu, gdy BZ WBK i Lukas karty mi odmówili, a mBank chciał dać
    tylko Electrona, w Citi dostałem kartę Citi-BP bez żadnych zaświadczeń.

    > Wszystko da sie bez zadnego problemu zalatwic przez telefon. Raz
    > konsultant nawet zadzwonil do mnie ponownie (!) z tlumaczeniem ze w
    > poprzedniej rozmowie zle mnie poinformowal odnosnie czegos tam.

    Reklamację ostatnio miałem rozpatrzoną od razu w trakcie rozmowy, jakoś nie
    wyobrażam sobie czegoś takiego w mBanku. Innym razem uruchamiałem możliwość
    płacenia rachunków za Internet z rachunku karty. Konsultantka poinformowała
    mnie, że przelewy te będą płatne. Nauczony (na przykładnie innych call
    center), że nie ma sensu dyskutować z paniami z infolinii nawet nie
    poprawiałem jej. Za 3 minuty ta sama konsultantka oddzwoniła do mnie na
    komórkę i powiedziała, że jednak pomyliła się i przelewy te są bezpłatne.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 6. Data: 2007-05-29 21:25:42
    Od: "ra9om1ak" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf " <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:f3i0g9$1h5$1@inews.gazeta.pl...

    > Wlasnie tak jakby znikla z oferty?!

    Tak. Ciekawe czemu, skoro z tego co wiem, "pare" osob ja wzielo.

    > Odnosnie bankomatow pkobp, to najlepiej przejsc na inteligo i miec do nich
    > dostep
    > za 2 zl miesiecznie.

    Mialem Inteligo jako drugie konto - nie pasuje mi to 100 zl saldo. Wiem,
    wybrzydzam - ale moze dlatego, ze nie lubie byc do czegos zmuszanym, w czym
    nie widze sensu, tylko czyste "wyrwanie" kasy. Poza tym wtedy nie bylo PKO
    Inteligo, a sporo kupowalem w necie, wiec potrzebne mi bylo internetowe
    konto. Po "dopieciu" PKO Inteligo do swojego konta w PKO BP, Inteligo uwazam

  • 7. Data: 2007-05-30 05:55:04
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    ra9om1ak wrote:
    > P.S 2. Ktory bank (ROR i obsluga KK) ma najbardziej rozbudowane opcje
    > online ?

    Multi ?

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2007-05-30 07:47:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    mam wiele kont i wiele kart, ale wspolpraca z Citi uklada mi sie bdb ;-)

    chociaz ostatnio byl lekki zgrzyt, bo zadzwonila do mnie kobita z Citi (w
    sprawie kredytu - dostalem listownie oferte) i nie wyswietlil sie numer
    tel. chociaz zawsze byl, czy teraz juz tak zawsze bedzie?
    wolalbym miec pewnosc, ze dzwoni do mnie ktos z banku a nie jakas
    przypadkowa osoba

    i ciekawostka zwiazana z oferowanym kredytem, jak zalozylem tam konto
    direct i mam wplywu zwalniajace mnie z oplat to wartosc oferowanego kredytu
    spadla o ok. 1/3, zapytalem o to z ciekawosci, ale kobita nie potrafila mi
    wyjasnic dlaczego tak sie stalo...

    wniosek:
    konto niezle, obsluga bdb, oprocentowanie promocyjne wysokie...tylko te
    kursy walut przy placeniu karta za granica ;-( powinni to poprawic,
    korzystam chociaz tylko do wydatkow sluzbowych (tam kurs nie ma dla mnie
    znaczenia)

    pozdr.
    Robert

  • 9. Data: 2007-05-30 08:07:04
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
> [...]
    > sie numer tel. chociaz zawsze byl, czy teraz juz tak zawsze bedzie?
    > wolalbym miec pewnosc, ze dzwoni do mnie ktos z banku a nie jakas

    Do mnie chyba zawsze dzwonia z zastrzezonego. Zreszta na te numery, z ktorych
    dzwonia nie mozna pewnie oddzwaniac.

> [...]
    > kredytu spadla o ok. 1/3, zapytalem o to z ciekawosci, ale kobita nie
    > potrafila mi wyjasnic dlaczego tak sie stalo...

    Mi zaoferowali kredyt gotowkowy, bez zaswiadczen, pomimo ze wplacam do nich
    tylko 1000 miesiecznie.

> [...]
    > te kursy walut przy placeniu karta za granica ;-( powinni to poprawic,
    > korzystam chociaz tylko do wydatkow sluzbowych (tam kurs nie ma dla

    Do walut to najlepiej chyba miec jakas karte bezprowizyjna (MC Millenium, ING).

    Ja sie zastanawiam czy nie zrobic z Citi swoim glownym kontem, ale jak na zlosc
    Multi zaczal dzialac sprawnie to i nie mam ku pretekstu :)

    Gdyby tak to konto oszczednosciowe 4.5% bylo na stale... to moglbym pozamykac
    prawie cala reszte (zostawiajac macBank do funduszy).

    --
    Mithos

  • 10. Data: 2007-05-30 18:13:53
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "RobertS" <b...@p...pl> wrote in message
    pl...
> [...]
    > tel. chociaz zawsze byl, czy teraz juz tak zawsze bedzie?
    > wolalbym miec pewnosc, ze dzwoni do mnie ktos z banku a nie jakas

    Mysle, ze pokazuje sie tylko numer Citiphone. Citiphone rzadko prowadzi
    dzialania sprzedazowe zwiazane z dzwonieniem do klienta, raczej sprzedaja
    produkty przy okazji dokonywania przez klienta innych operacji.

    MK