  • 1. Data: 2007-05-30 08:18:28
    Temat: mBank rachunek walutowy?
    Od: "Sky Walker" <c...@p...fm>

    Witam, czy jest możliwośc założenia rachunku walutowego w mBanku ? Jeśli tak
    to jak wpłacić pieniądze w obcej walucie po założeniu takiego rachunku i
    gdzie później wypłacać?

  • 2. Data: 2007-05-30 15:06:34
    Temat: Re: mBank rachunek walutowy?
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Wed, 30 May 2007 10:18:28 +0200, Sky Walker wrote:

    > Witam, czy jest możliwośc założenia rachunku walutowego w mBanku ?

    Jest.

    > Jeśli tak
    > to jak wpłacić pieniądze w obcej walucie po założeniu takiego rachunku i
    > gdzie później wypłacać?

    Wpłaty - tylko przelewy walutowe zewnętrzne lub przewalutowanie PLN z
    eKonta. Wypłaty identycznie. Podobno może kiedyś będzie karta podpięta pod
    rachunek walutowy, ale raczej nie w najbliższej przyszłości.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2007-05-31 18:27:14
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Sky Walker" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam, czy jest możliwośc założenia rachunku walutowego w mBanku ? Jeśli
    > tak to jak wpłacić pieniądze w obcej walucie po założeniu takiego rachunku
    > i gdzie później wypłacać?

    Dla przecietnego Kowalskiego te rachunki nie maja sensu, gdyz nie mozna
    dokonac na nich operacji bezprowizyjnych mam na mysli wypl/wplata gotowki.
    Inne formy operowania waluta sa drogie. Banki z placowkami maja tu
    niesamowita przewage, bo wplacisz i wyplacisz walute bez prowizji.
    Napisz czego poszukujesz, rachunkow biezacych, oszczednosciowych czy dobrych
    lokat? Wybor w bankach z placowkami jest na tyle duzy, ze szkoda zawracac
    sobie glowe mBankiem.

  • 4. Data: 2007-05-31 22:00:29
    Od: "Sky Walker" <c...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał
    > Napisz czego poszukujesz, rachunkow biezacych, oszczednosciowych czy
    > dobrych lokat? Wybor w bankach z placowkami jest na tyle duzy, ze szkoda
    > zawracac sobie glowe mBankiem.

    tak tylko spojrzałem na oprocentowanie które jest wyższe niż np w PKO BP i
    sobie pomyślałem , że moż i warto, ale jeśli chodzi o przelew na konto to
    ok, ale z wypłata gorzej....

  • 5. Data: 2007-06-01 18:56:41
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 31 May 2007 20:27:14 +0200, w <f3n42t$i0o$1@atlantis.news.tpi.pl>,
    "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał(-a):

> [...]
    > lokat? Wybor w bankach z placowkami jest na tyle duzy, ze szkoda zawracac

    To już lepiej założyć rachunek walutowy w Multi -- też bezpłatny, a oddziały
    są.

  • 6. Data: 2007-06-02 18:51:27
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > sobie pomyślałem , że moż i warto, ale jeśli chodzi o przelew na konto to

    Jezeli chcesz miec jakies tam znosne oprocentowanie(2,0% EUR, 2,5%USD) to
    zaloz sobie OKO w ING w USD lub EUR-Tylko jedna wyplata miesiecznie.
    jezeli chcesz robic duzo wyplat z konta, to juz lepsze sa rach. w Multi po
    1% na rach biezacych walut.