  • From: "RobertS" <b...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: jaka marża - 600kPLN, LTV=50%
    Date: Wed, 30 May 2007 09:36:52 +0200

    > biorę kredyt na 100% 600k PLN, w krótkim czasie zamierzam spłacić ok.
    > połowę tego i zamierzam negocjować zapis w umowie o zmniejszenie marży w
    >
    > takim przypadku - a pytanie moje jest takie : jaka min. marża w podobnej
    >
    > sytuacji jest akceptowalna przez bank (żeby nie walczyć o niemożliwe,
    > ale jednak ugrać ile się da).

    przede wszystkim trzeba zwrocic uwage na wartosc bazowa, np. w mBanku nie
    ma prowizji za wczesniejsza splate (0%) wiec skoro ten parametr jest taki
    wazny to moze tam uderz

    zastanow sie kiedy masz zamiar splacic te polowe kredytu? moze zamiast
    obnizac marze skroc okres, w ktorym ona obowiazuje - ja w ten sposob
    rozmawiam z bankami i sa bardziej sklonne do negocjacji niz obnizanie
    prowizji za wczesniejsza splate

    tym sposobem za wczesniejsza splate nie zaplacisz NIC

    pozdr.
    RobertS