  • 1. Data: 2007-05-29 18:45:36
    Temat: Gdzie najlepszy kredyt gotowkowy lub samochodowy?
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Witajcie

    Potrzebuje sfinansowac zakup auta i mam metlik.
    Ktory bank wybrac aby najlepiej sfinansowac zakup auta?
    Potrzebuje kredytu w kwocie 20 000, mysle ze na 48 miesiecy.

    Probowalem w LukasBanku, ale po tym co mnie tam spotkalo (wniosek byl
    zlozony i rozpatrzony, mialem sie udac do oddzialu w celu podpisania
    umowy, okazalo sie to niemozliwe poniewaz nikt nie mogl zlokalizowac
    mojego wniosku) zrezygnowalem z uslug tego banku i zaczalem sie
    rozgladac za innym.
    Ale w gaszczu tych wszystkich ofert po prostu nie wiem co wybrac, na co
    zwrocic uwage.

    Moze ktos z Was mi pomoze? :)

    Jacek

  • 2. Data: 2007-05-30 07:40:04
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    castrol <j...@w...wp.pl> napisał(a):
    > Witajcie
    >
    > Potrzebuje sfinansowac zakup auta i mam metlik.
    > Ktory bank wybrac aby najlepiej sfinansowac zakup auta?
    > Potrzebuje kredytu w kwocie 20 000, mysle ze na 48 miesiecy.

    kupujesz w komisie czy w salonie?
    mozesz na miejscu pogadac o kredycie

    jezeli od osoby fizycznej to wyglada to nieco gorzej, ale sprobuj w BZ WBK
    lub Multibanku tam sa specjalne kredyty samochodowe, a jak sie nie uda to
    kredyt gotowkowy moze w Polbanku?

    pozdr.
    RobertS

  • 3. Data: 2007-05-30 07:44:06
    Od: Tomek <a...@s...w.stopce.pl>

    RobertS napisał(a):

> [...]
    > lub Multibanku tam sa specjalne kredyty samochodowe, a jak sie nie uda to

    Oglądałem tabelkę z porównaniem kredytów samochodowych i Polbank
    wyróżnia się tym, że nie wymagają zabezpieczeń (przewłaszczenia i cesji
    polisy) - to spory plus IMHO.

    --
    Tomek malpa japko kropka info.

  • 4. Data: 2007-05-30 07:49:09
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > Oglądałem tabelkę z porównaniem kredytów samochodowych i Polbank
    > wyróżnia się tym, że nie wymagają zabezpieczeń (przewłaszczenia i cesji
> [...]

    ale karte pojazdu pewnie zabieraja, to aktualnie standard

  • 5. Data: 2007-05-30 09:57:44
    Od: "radian" <a...@p...fm>

    > ale karte pojazdu pewnie zabieraja, to aktualnie standard

    Sprawdź GetinBank. Oprocentowanie porównywalne z innymi bankami. Prowizja 1%
    (jeśli wypełnisz wniosek o kk, z której można zrezygnować). Zabezpieczenie to
    przewłaszczenie częściowe i cesja polisy (karty pojazdu nie zabierają). Tylko
    trzeba czytać co się podpisuje i nie wierzyć personelowi "na słowo", bo inaczej
    procedury się przeciągają.

  • 6. Data: 2007-05-30 10:35:31
    Od: Tomek <a...@s...w.stopce.pl>

    RobertS napisał(a):

    > ale karte pojazdu pewnie zabieraja, to aktualnie standard

    "Nie wymagamy zabezpieczenia kredytu, a to znaczy, że możesz też
    sprzedać auto, kiedy chcesz, bez informowania banku. "

    Ja wiem że to gadanie marketingowe :) Ale skoro nie wymagają cesji
    polisy, ani częściowego przewłaszczenia, to po co im karta pojazdu?

    Swoją drogą, czy jeśli jest zabezpieczenie przewłaszczeniem/cesją,
    pozostawienie karty pojazdu klientowi cokolwiek daje?

    --
    Tomek malpa japko kropka info.

  • 7. Data: 2007-05-30 14:13:33
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    >
    > Ja wiem że to gadanie marketingowe :) Ale skoro nie wymagają cesji
    > polisy, ani częściowego przewłaszczenia, to po co im karta pojazdu?

    bo bez karty pojazdu nikt samochodu od ciebie nie kupi ;-)
    a jak kupi to nie przerejestruje...

    --
    pozdr.
    RobertS