  • Data: 2003-06-25 19:47:46
    Temat: Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof Ciepłucha wrote:

    > teraz pytanie do grupowych ekspertów: czy pracownica lukasa miała prawo odmówić
    przyjęcia mojej dyspozycji na piśmie? jeśli tak, to
    > na jakiej podstawie? jeśli nie, to co mogę z tym zrobić? oczywiście nie uśmiecha mi
    się łażenie tam za tydzień, ani nigdy więcej.

    Byłeś mało asertywny:-) Ja w takiej samej sytuacji poprosiłem pracownika
    Lukasa o pisemne oświadczenie odwmowy przyjęcia korespondencji
    skierowanej do banku i pomogło. Faktem jest, że potem dyspozycji
    zamknięcia konta nie zrealizowali od razu, ale dopiero po trzech
    miesiącach i interwencji GINBu, ale do oddziału ponownie nie poszedłem.

    Wyślij poleconym na adres centrali banku (ale metodą PJO - bez koperty)

    pzdr

    Tomek