  • Data: 2003-06-25 20:53:26
    Temat: Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
    Od: "Krab" <_...@h...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Byłeś mało asertywny:-) Ja w takiej samej sytuacji poprosiłem pracownika
    > Lukasa o pisemne oświadczenie odwmowy przyjęcia korespondencji
    > skierowanej do banku i pomogło. Faktem jest, że potem dyspozycji
    > zamknięcia konta nie zrealizowali od razu, ale dopiero po trzech
    > miesiącach i interwencji GINBu, ale do oddziału ponownie nie poszedłem.

    w lukasie jest zgromadzenie maksymalnie wyobrazalnej nawet w ekstremalnych
    snach głupoty
    ja chcialem byc jak to okresliles "aseratywny" - cokolwiek to znaczy 9ja nie
    wiem - nie znam slowa - ale ladnie brzmi), efekt byl nie tyle zerowy co
    ujemny, nawet pokazanie palcem odpowiednich punktow w regulaminie - nie
    przynioslo zadnej reakcji - nie przyjmie i juz ! tak przeciez jest wlasnie w
    lukasie - bo w zadnym innym banku tego nie doswiadczy !

    > Wyślij poleconym na adres centrali banku (ale metodą PJO - bez koperty)

    wyslalem - takie samo ekstremum chamstwa - czyli zero odpowiedzi (moze
    dlatego ze w kopercie ? :-))))))) hmm, a jak sie wysyla bez koperty ?? moze
    cos siem nauczem ? chociaz i tak do nich nie wroce - noooo po mojem trupie !
    :-)