  • Data: 2003-06-27 08:53:15
    Temat: Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    news:4aac.00001061.3efbd44f@newsgate.onet.pl...

    > do tego dużo lepiej nadaje się choćby pko bp - dużo więcej oddziałów i
    bankomatów.

    > tu nie chodzi o 'tygodniowe czekanie na zamknięcie konta' tylko:
    > - nie respektowanie przez bank regulaminu
    > - odmowę przyjęcia przez pracownika banku pisma skierowanego do banku
    >
    > nie namawiam nikogo do zamykania konta w lukasie. przestrzegam jedynie nowych
    przed zakładaniem tam konta :)

    Z mojego punktu widzenia jest to incydent, który nie ma przełożenia na
    obsługę klientów. Z Twojej wiadomości można odczytać, że lukas nie respektuje
    regulaminu i nie można złożyć u nich żadnego pisma. A prawda jest taka, że
    problematyczne jest zamykanie, a nie prowadzenie rachunku. Dotychczas nie
    miałem żadnych problemów z respektowaniem przez bank regulaminu oraz
    przyjmowaniem dokumentów.

    Twoje otrzeżenie powinno wyglądać tak: Nie otwieraj konta w Lukasie, bo za
    kilka(dziesiąt) lat nie będzie mógł od razu zamknąć konta natychmiastowo.

    Tylko czy wtedy będą obowiązywać te same procedury, ci sami pracownicy i czy
    taki bank będzie istniał ?

    Chyba, że ktoś jest namiętnym otwieraczem i zamykaczem kont.

    Piotrek