  • Data: 2003-06-27 05:21:19
    Temat: Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Mroziu" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:bdf2a9
    $20an$...@n...ipartners.pl...
    > no to zacytuję ci fragment ostatniego mojego wyciągu, a ty mi powiedz który
    przelew poszedł do kogo i za co :)
    > na razie po likwidacji konta w citi i lukasie (prawie) zostało mi jeszcze w
    mbanku i pko bp sa, ale zastanawiam się też nad multi.

    A nie zastanawiałeś nad opcją wykonywania przelewów w mbanku, a lukasa
    zostawić do wpłacania gotówki i przelewania kasy do mbanku ?

    Poza tym dla mnie "tygodniowe czekanie na zamknięcie konta" nie jest dla mnie
    argumentem i zachętą do zamykania konta.

    Zdaję sobie sprawę z wad lukasa, ale nie zamierzam likwidować u nich konta.
    Poza tym mam jeszcze kilka innych konta, więc nie wykonuję wszystkich operacji
    w lukasie.

    Piotrek