  • Data: 2003-06-26 06:00:38
    Temat: Re: jak zamykałem konta w Citi i w Lukasie (długie?)
    Od: "PiotR" <p...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    2. lukas bank
    tutaj już kompletna porażka. najpierw czekam w kolejce prawie pół godziny
    (tak powinno być w każdym banku?) żeby dostać się do
    konsultanta. przedstawiam się,
    (...)
    wkurzony spisałem sobie jeszcze imię i nazwisko tej pani i 'podziękowałem'
    za współpracę.
    (...)
    oczywiście nie uśmiecha mi się łażenie tam za tydzień, ani nigdy więcej.

    Prosze nie zrarzac czytelnikow pl.biznes.banki przed zakladaniem konta w
    Lukasie.
    Przeciez do tego banku sie ucieka ze wszystkich innych bankow na rynku ktore
    ostatnio zaczely podnoscic oplaty.

    Piotr