  • 11. Data: 2007-05-15 12:15:20
    Temat: Re: jak wplacic gotówke do mbank lub inteligo
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Herakles wrote:

    > Parę wątków niżej jest post: "Szukam ludzi oszukanych przez mbank"
    > Jeśli chcesz do niego dołączyć, zapraszam do wpłatomatu.

    Możesz rozwinąć?

  • 12. Data: 2007-05-15 13:05:22
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Herakles <h...@b...pl> wrote:

    > Parę wątków niżej jest post: "Szukam ludzi oszukanych przez mbank"
    > Jeśli chcesz do niego dołączyć, zapraszam do wpłatomatu.

    Nie przesadzaj. Kilkadziesiat razy wplacalem, bez problemow, tyle ze
    czasem nie ma pieniedzy online, tylko po jakichs 40 minutach.
    Co wcale nie znaczy, ze akurat na Ciebie nie trafi awaria, ryzyko
    jakies jest.

    a.

  • 13. Data: 2007-05-15 14:04:13
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Bartosz 'xbartx' Nowakowski wrote:

    > Możesz rozwinąć?

    To proste, szukam ludzi do zbiorowej skargi do KNB. Jesteś oszukany, masz
    numer reklamacji, udostępnisz swoje dane KNB celem rozpatrzenia skargi, to
    pisz! (nie chcę, żebyś mnie je podawał, tylko KNB) więcej na: nbp.pl
    Wszystko można załatwić elektronicznie więc nie trzeba ruszać dupy.

    Szukam takich osób, każdy se złoży skargę, a potem wszyscy skręcimy
    wspólnego maila i będzie zbiorowa skarga, a to już dla banku poważny
    problem, bo nie wywinie się że my oszukujemy, tylko będzie jasne kto tu
    oszukuje.

    Pozdrawiam, M.Sz.

  • 14. Data: 2007-05-15 14:22:55
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2007 16:04:13 +0200,
    osoba podpisana: Herakles <h...@b...pl>
    napisała:
    [...]
> [...]
    > wspólnego maila i będzie zbiorowa skarga, a to już dla banku poważny
    > problem, bo nie wywinie się że my oszukujemy, tylko będzie jasne kto tu
    To powinniście zrobić dokładnie odwrotnie: każdy po przekroczonym
    terminie reklamacji powinien napisać do GINB (jeszcze GINB czy jużKNF?)
    :)
    A z ciekawości: jak Cię oszukali ?
    KJ

    Uwolnić słonia !!!

  • 15. Data: 2007-05-15 15:24:29
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Kamil Jońca pisze:

    > A z ciekawości: jak Cię oszukali ?

    No właśnie też bym się chciał dowiedzieć, bo coś mi się wydaje, że tego
    oszustwa to tam będzie tyle co wcale.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski

  • 16. Data: 2007-05-15 15:56:40
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Shaman napisał(a):
    > wpłacać po 500 kasę ze sprzedaży auta to troche przegrana sprawa :)
    > ale mBank od samego początku był bankiem do którego przydawało sie inne
    > konto robiące jako "proxy" :)

    Fuckt, ja do tego celu mam Konto24.pl w BZ WBK od Allekarty - i wlasnie
    dzisiaj korzystalem z niego wlasnie w tej roli ;)

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 17. Data: 2007-05-15 17:32:05
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    darnok napisał(a):

    > No i ten bezcenny dreszczyk emocji - dojdzie ta kasa na konto czy bede
    > czekal miesiac na rozpatrzenie reklamacji...

    Ciekawa teoria :)

    Wpłacałem dziesiątki razy we wpłatomacie Multibanku. Zawsze bez problemów

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 18. Data: 2007-05-15 18:05:29
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Markus Sprungk napisał(a):
    > Ciekawa teoria :)
    >
    > Wpłacałem dziesiątki razy we wpłatomacie Multibanku. Zawsze bez problemów

    Ja tez :-) A jednak przygody z awariami i reklamacjami sa bardzo
    powszechne. Ludzie chyba tego z palca nie wysysaja, nie? :)

  • 19. Data: 2007-05-15 18:13:22
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 15 May 2007 20:05:29 +0200, Mateusz Papiernik wrote:

    > Ja tez :-) A jednak przygody z awariami i reklamacjami sa bardzo
    > powszechne. Ludzie chyba tego z palca nie wysysaja, nie? :)

    Ze sprawozdania mRady z maja 2006:
    "mRadni w swych rozmowach nie raz i nie dwa odwołują się do opinii,
    wniosków i sugestii zgłaszanych przez klientów mBanku. Tym razem temat
    dotyczył wpłatomatów. Dyskusja w tej kwestii pozwoliła nam ustalić:
    - statystyka 2,6 zablokowania na 1000 transakcji przeprowadzonych w jednym
    z ostatnich miesięcy to bardzo przyzwoity wynik,
    - ,,Polak potrafi" - jak pokazuje bogata kolekcja mBanku, użytkownicy tych
    urządzeń są w stanie wepchnąć w nie niemal wszystko (szczegóły pominiemy,
    by nie inspirować)."

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 20. Data: 2007-05-15 18:17:52
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2007 20:05:29 +0200,
    osoba podpisana: Mateusz Papiernik <m...@m...net>
    napisała:
    [...]
    > Ja tez :-) A jednak przygody z awariami i reklamacjami sa bardzo
    > powszechne. Ludzie chyba tego z palca nie wysysaja, nie? :)

    Pewnie nie. Podobnie jak reklamacji bankomatowych. Ale ile ich jest
    %towo w stosunku do udanych operacji ?
    KJ

    Suma inteligencji na planecie jest stala, liczba ludzi powieksza sie.