  • 1. Data: 2007-05-14 19:38:55
    Temat: Re: mBank szukam ludzi poszkodowanych
    Od: b...@g...com

    wiadomościnews:f2a0ah$pu3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > czuję się poszkodowany przez mbank:
    >
    > dzwoniłem na mlinię by odblokować kartę kodów/haseł jednorazowych.
    > m-linka przeprosiła, że nie może z przyczyn technicznych przyjąć
    > dyspozycji - miałem zadzwonić ponownie (w dowolnym momencie).
    > poniosłem stratę: impuls.

    proszę bardzo:
    http://bre-mbank.blogspot.com
    oto jedne z metod mbank'u

  • 2. Data: 2007-05-14 20:30:47
    Od: Hotmaster <h...@w...fr.pl>

    b...@g...com napisał(a):

    > proszę bardzo:
    > http://bre-mbank.blogspot.com
    > oto jedne z metod mbank'u

    Nieźle się uśmiałem. Szczególnie z tego że mbank się połakomił na twoje
    1086,27 PLN. ROTFL.

  • 3. Data: 2007-05-14 21:20:17
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > proszę bardzo:
    > http://bre-mbank.blogspot.com
    > oto jedne z metod mbank'u

    ROTFL,
    masz rację mBank nastawiając się na obsługę klienta
    który rozumu używa od przypadku do przypadku (zwykle z marnyn skutkiem)
    powinien zdecydowanie uprościć procedury ...
    w zasadzie dziwię się, dlaczego nie zdecydowali się jescze na pismo
    obrazkowe...

  • 4. Data: 2007-05-15 06:53:24
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Hotmaster" <h...@w...fr.pl> napisał w wiadomości

    | Nieźle się uśmiałem. Szczególnie z tego że mbank się połakomił na twoje
    | 1086,27 PLN. ROTFL.

    A znasz zasade "ziarno do ziarnka". To moze nie byc wcale takie smieszne.

    Vx

  • 5. Data: 2007-05-15 07:05:07
    Od: yayco <y...@n...pl>

    VigoX pisze:

    > A znasz zasade "ziarno do ziarnka". To moze nie byc wcale takie smieszne.
    >
    > Vx

    Wykryłeś największą aferę bankową ostatnich lat. Zgłoś to do sejmowej
    komisji bankowej. Czegoś takiego własnie szukają.

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 6. Data: 2007-05-15 08:39:03
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "yayco" <y...@n...pl> napisał w wiadomości

    | Wykryłeś największą aferę bankową ostatnich lat. Zgłoś to do sejmowej
    | komisji bankowej. Czegoś takiego własnie szukają.

    Nie wykrylem tylko staralem sie Tobie uswiadomic ze nie nalezy liekcewazyc
    takich przypadkow. Tak jak nie nalezy lekcewazyc i wysmiewac drobnych
    ciulaczy ktorzy wytrwale i systematycznie w koncu do czegos dochodza.
    Poza tym punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Jak Cie ktos kiedys
    okradnie to bedziesz inaczej spiewac.

    Vx

  • 7. Data: 2007-05-15 08:44:43
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2007 10:39:03 +0200,
    osoba podpisana: VigoX <v...@o...pl>
    napisała:

    > Nie wykrylem tylko staralem sie Tobie uswiadomic ze nie nalezy liekcewazyc
    > takich przypadkow. Tak jak nie nalezy lekcewazyc i wysmiewac drobnych
    Tylko, że ...
    zabawiłem sie w "w nowego klienta"
    wszedłem na główną stronę mbanku
    Klinkąłem "Jak zostać klientem", później "wypełnić wniosek przez
    internet"
    i trafiłem na:
    http://www.mbank.com.pl/zostan_klientem/zaloz_osobis
    te/index.html

    Sorry. To już nawet nie jest "nieczytanie regulaminów" to jest
    nieczytanie *czegokolwiek* przed założeniem rachunku.
    KJ

    EMACS = Eight Megabytes And Constantly Swapping

  • 8. Data: 2007-05-15 08:49:03
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 14 May 2007 12:38:55 -0700,
    osoba podpisana: b...@g...com <b...@g...com>
    napisała:
    [...]
    > proszę bardzo:
    > http://bre-mbank.blogspot.com
    > oto jedne z metod mbank'u

    Hm. Jeszzce wczoraj było, a dziś nie ma.

    KJ

    A fanatic is a person who can't change his mind and won't change the subject.
    - Winston Churchill

  • 9. Data: 2007-05-15 08:55:38
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    VigoX wrote:

> [...]
    > ciulaczy ktorzy wytrwale i systematycznie w koncu do czegos dochodza.
    > Poza tym punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. Jak Cie ktos kiedys

    Przeczytaj może najpierw regulamin, ze szczególnym uwzględnieniem
    procedury zakładania konta w mBanku, a dopiero później publikuj swoje
    płonne tezy.

  • 10. Data: 2007-05-15 11:34:33
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    s.com...

    http://bre-mbank.blogspot.com

    Kurcze jużu usunęli... " Page not found" - chyba chcą dalej tak kraść...

    --
    pozdrawiam
    P.