  • 1. Data: 2007-05-14 21:15:57
    Temat: bgz i niekonsekwencja
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    http://www.bgz.pl/u235/navi/111264

    "Teraz, żeby otworzyć konto osobiste nie musisz nawet iść do banku...
    Wystarczy, że wypełnisz wniosek zamieszczony na naszej stronie
    internetowej ... i to wszystko.
    Wybrany przez Ciebie oddział skontaktuje sie z Tobą w przeciągu 7 dni
    roboczych i zaprosi na podpisanie umowy."

    Nie trzeba isc do banku, to gdzie ten odzial mnie zaprosi? :))
    to jakas paranoja.

    a.

  • 2. Data: 2007-05-14 21:45:20
    Temat: Re: bgz i niekonsekwencja
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Wemif pisze:

    > Nie trzeba isc do banku, to gdzie ten odzial mnie zaprosi? :))
    > to jakas paranoja.

    Pewnie w oddziale podpisujesz umowę i dostajesz token/kody jednorazowe a
    jako, że się chwalą ilością oddziałów to z nich korzystają zamiast z
    kurierów. Samo zdanie cóż "marketing w czystej postaci" skoro konto
    internetowe to musi być zakładane bez wizyty w banku - co najwyżej w
    oddziale ;)
    Nic to, w ING też był wniosek o kk przez www, a później jeszcze to samo
    podałem przez telefon, by na końcu w oddziale wypisać jeszcze raz to
    samo na ich papierach :/

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski