  • 1. Data: 2007-05-14 18:39:02
    Temat: Limity na wysyłane transakcje
    Od: "Paprot" <m...@m...pl>

    Witam,
    Mam pytanie dotyczace limitow wysylanych transakcji przez bankowosc
    elektroniczna.

    Czy jakikolwiek bank po za Citibank Handlowy narzuca jakies limity na
    wysylane transakcje.
    W citi (Citibank Online) Mozna wyslac chyba 5000 PLN dziennie.
    To dla mnie wazna sprawa prosze o info.

    Paprot

  • 2. Data: 2007-05-14 19:29:57
    Temat: Re: Limity na wysyłane transakcje
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paprot" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wysylane transakcje.
    > W citi (Citibank Online) Mozna wyslac chyba 5000 PLN dziennie.

    Generalnie jak system banku ma zaprogramowane takie limity to mozna je
    ustalic indywidualnie przy skladaniu wniosku o bankowosc internetowa.
    Nie pamietam jak jest z Polbankiem, ale tam ze wzgledu na podstawowe
    zabezpieczenia tez sa chyba limity 5tys.

  • 3. Data: 2007-05-14 19:44:29
    Od: "oOSzachoOo" <s...@...02.pl>

    "Paprot" <> wrote in message

    > Czy jakikolwiek bank po za Citibank Handlowy narzuca jakies limity
    > na wysylane transakcje.
    > W citi (Citibank Online) Mozna wyslac chyba 5000 PLN dziennie.
    > To dla mnie wazna sprawa prosze o info.

    W Raiffeisen maksymalna kwota jednej operacji to 4.999,99 PLN
    przy czym nie jest to dzienny limit.

    Pzdr
    CS

  • 4. Data: 2007-05-14 20:04:10
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 14.05.2007 oOSzachoOo <s...@...02.pl> napisał/a:

    > W Raiffeisen maksymalna kwota jednej operacji to 4.999,99 PLN
    > przy czym nie jest to dzienny limit.

    W Inteligo i Multi wysyłąłem po ~10k bez zająknięcia się ze strony systemu
    transakcyjnego.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 5. Data: 2007-05-14 20:07:10
    Od: "Karol S." <k...@z...pl>

    Paprot napisał(a):

    > Czy jakikolwiek bank po za Citibank Handlowy narzuca jakies limity na
    > wysylane transakcje.
    > W citi (Citibank Online) Mozna wyslac chyba 5000 PLN dziennie.
    > To dla mnie wazna sprawa prosze o info.

    W BZWBK limit na operacje internetowe jest ustalany na papierowym
    wniosku w oddziale. Maksimum to 125000.

    Pozdrawiam
    Karol

  • 6. Data: 2007-05-14 20:17:23
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Mon, 14 May 2007 20:39:02 +0200, Paprot napisał(a):

> [...]
    > wysylane transakcje.
    > W citi (Citibank Online) Mozna wyslac chyba 5000 PLN dziennie.

    W Lukasie standardowo jest 5000zł, ale można to zmienić w oddziale. W
    mBanku wysylalem 8000 i żadnych limitów nie uświadczyłem.

  • 7. Data: 2007-05-15 08:31:39
    Od: "Janusz" <s...@i...pl>

    "Paprot" <m...@m...pl> wrote in message
> [...]
    > wysylane transakcje.
    > W citi (Citibank Online) Mozna wyslac chyba 5000 PLN dziennie.

    W Pekao24 sam określasz limity dzienne i miesięczne (zmiana miesięcznego
    wymaga telefonu do TelePekao). Powyżej pewnej kwoty dzwonią aby potwierdzić
    transakcję.

    Pozdrowienia,
    Janusz