  • 1. Data: 2007-05-15 05:33:48
    Temat: jak wplacic gotówke do mbank lub inteligo
    Od: a...@o...pl

    Dzień dobry,

    Mam do Was pytanie. Ostatnio sprzedałem auto i zostałem ze sporą gotówką "w
    skarpecie" :)
    Mam konta bankowe w dwóch internetowych bankach: inteligo i mbank
    Gdzie moge wpłacić gotówke na jedno z tych kont bez prowizji lub z jak
    najmniejszą

    Dzięki za odpowiedź
    pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2007-05-15 05:36:48
    Temat: Re: jak wplacic gotówke do mbank lub inteligo
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On 15 May 2007 07:33:48 +0200, a...@o...pl wrote:

    > Mam konta bankowe w dwóch internetowych bankach: inteligo i mbank
    > Gdzie moge wpłacić gotówke na jedno z tych kont bez prowizji lub z jak
    > najmniejszą

    Inteligo - nie jestem pewien, ale chyba za darmo da się wpłacać w
    oddziałach oraz agencjach PKO BP SA.
    mBank - wpłatomat jest darmowy, ale odradzam, chyba, że lubisz dreszczyk
    emocji ;-)

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2007-05-15 06:10:05
    Od: "yasiek" <y...@p...onet.pl>

    Użytkownik <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam konta bankowe w dwóch internetowych bankach: inteligo i mbank
    > Gdzie moge wpłacić gotówke na jedno z tych kont bez prowizji lub z jak

    Info ze strony
    http://www.inteligo.pl/infosite/oferta_dla_ciebie_wp
    laty_i_wyplaty.htm:

    Konto Inteligo możesz zasilać (...) bezprowizyjnie we wszystkich oddziałach
    PKO Banku Polskiego... Dokonywanie wpłaty na konto jest bardzo wygodne,
    ponieważ masz możliwość drukowania wypełnionego druku wpłaty (wpłata
    gotówkowa/przelew na Twoje konto) (...) Druk wpłaty znajdziesz w serwisie
    WWW, w sekcji "Moje Rachunki" ("Druk wpłaty").

    --
    ~yasiek

  • 4. Data: 2007-05-15 06:46:36
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    a...@o...pl napisał(a):

> [...]
    > Mam konta bankowe w dwóch internetowych bankach: inteligo i mbank
    > Gdzie moge wpłacić gotówke na jedno z tych kont bez prowizji lub z jak

    Wpłatomat Mbanku. Z reguły w dużych centrach handlowych. Zero kosztów

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098

  • 5. Data: 2007-05-15 08:20:46
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:uw37m4dtffej$.1vt34hfjklu01.dlg@40tude.net, *Markus Sprungk*
    wrote:

    > Wpłatomat Mbanku. Z reguły w dużych centrach handlowych. Zero kosztów

    No i ten bezcenny dreszczyk emocji - dojdzie ta kasa na konto czy bede
    czekal miesiac na rozpatrzenie reklamacji...

    --
    darnok
    "A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2007-05-15 10:37:59
    Od: "Shaman" <s...@n...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:f2bqie$sjm$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > No i ten bezcenny dreszczyk emocji - dojdzie ta kasa na konto czy bede
    > czekal miesiac na rozpatrzenie reklamacji...

    a bywały już kłopoty z wpłatomatami? Korzystałem tylko raz. Wpłaciłem 800zł
    w bankomacie PKO BP i zaksięgowało się bez problemu.

    PZDR
    Shaman

  • 7. Data: 2007-05-15 10:51:53
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 15 May 2007 12:37:59 +0200,
    osoba podpisana: Shaman <s...@n...pl>
    napisała:
    [...]
    > a bywały już kłopoty z wpłatomatami? Korzystałem tylko raz. Wpłaciłem 800zł
    > w bankomacie PKO BP i zaksięgowało się bez problemu.
    Bywały, poszukaj w archiwum grupy i na forum mbanku. Obejście jest
    następujące każdą wpłatę należy rozbijać na mniejsze. Dajmy na to po 500
    PLN[1]
    KJ
    [1] - tak naprawdę to chodzi o kwotę której zablokowanie nie sprawi, że
    nie będziesz miał co do garnka włożysz.

    EMACS = Each Manual's Audience is Completely Stupified

  • 8. Data: 2007-05-15 10:55:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

> [...]

    >Mam konta bankowe w dwóch internetowych bankach: inteligo i mbank
    >Gdzie moge wpłacić gotówke na jedno z tych kont bez prowizji lub z jak

    We wpłatomacie mBanku - za darmo.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 9. Data: 2007-05-15 12:01:24
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    > Wpłatomat Mbanku. Z reguły w dużych centrach handlowych. Zero kosztów

    Parę wątków niżej jest post: "Szukam ludzi oszukanych przez mbank"
    Jeśli chcesz do niego dołączyć, zapraszam do wpłatomatu.

  • 10. Data: 2007-05-15 12:06:55
    Od: "Shaman" <s...@n...pl>

    > Bywały, poszukaj w archiwum grupy i na forum mbanku. Obejście jest
    > następujące każdą wpłatę należy rozbijać na mniejsze. Dajmy na to po 500

    wpłacać po 500 kasę ze sprzedaży auta to troche przegrana sprawa :)
    ale mBank od samego początku był bankiem do którego przydawało sie inne
    konto robiące jako "proxy" :)

    PZDR
    Shaman