  • 21. Data: 2007-05-15 19:34:58
    Temat: Re: jak wplacic gotówke do mbank lub inteligo
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > Mam konta bankowe w dwóch internetowych bankach: inteligo i mbank
    > Gdzie moge wpłacić gotówke na jedno z tych kont bez prowizji lub z jak
    > najmniejszą

    Na Inteligo to już Ci odpowiedzieli.
    Od siebie dodam sposób na mBank - akurat nie mam w pobliżu wpłatomatu (a ten,
    który mam najbliżej raz mi zeżarł trochę gotówki) więc korzystam z konta w
    eurobanku. Konto bezpłatne, wpłacasz pieniądze, lokujesz sobie na lokacie 7
    dniowej i potem przelewasz bezprowizyjnie na konto w mBanku. Nie trzeba się
    dzięki temu babrać w tańczenie przed wpłatomatem a i zawsze jakieś tam grosze
    przez 7 dni urosną ;)

    Pzdr. Parl Dro

  • 22. Data: 2007-05-15 21:10:01
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > Pewnie nie. Podobnie jak reklamacji bankomatowych. Ale ile ich jest
    > %towo w stosunku do udanych operacji ?

    Sadze, ze bardzo, bardzo niewiele. Dlatego tez regularnie korzystam z
    wplatomatow przy przekazywaniu gotowki do mBanku :) Z "proxy" korzystam
    wtedy, kiedy wplacic musze naprawde duzo, dzielenie na transze dla
    bezpieczenstwa jest za bardzo upierdliwe, a na pewnosci wplaty zalezy mi
    wyjatkowo.

    --
    Mateusz Papiernik, Maticomp Webdesign
    m...@m...net, http://www.maticomp.net

  • 23. Data: 2007-05-15 21:10:14
    Od: Mateusz Papiernik <m...@m...net>

    Marcin Mokrzycki napisał(a):
    > - ,,Polak potrafi" - jak pokazuje bogata kolekcja mBanku, użytkownicy tych
    > urządzeń są w stanie wepchnąć w nie niemal wszystko (szczegóły pominiemy,
    > by nie inspirować)."

    A to mnie intryguje ;) Co mozna wepchnac we wplatomat :D

  • 24. Data: 2007-05-15 21:13:32
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Tue, 15 May 2007 23:10:14 +0200, Mateusz Papiernik wrote:

    > A to mnie intryguje ;) Co mozna wepchnac we wplatomat :D

    Kiedyś ktoś na forum wspominał o rybich łuskach.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki