  • 1. Data: 2004-08-01 20:57:04
    Temat: [inteligp] srednie.miesieczne.saldo
    Od: ".:p.biernacki:." <no.spam(odspam)@poczta.neostrada.p(NO)>

    Witam!
    Przy obecnych % ile musza wyniesc naliczone odsetki aby srednie miesieczne
    saldo bylo powyzej 100PLN. W poscie z 2002 roku (http://tiny.pl/t28) pisze
    ze musi to byc 0,55 gr. Ktos moze mi wyliczyc/zrobic wykladzik na ten
    temat!.
    THX

    --
    [ .:p.biernacki:. - patryk.biernacki(at)data(dot)pl ]
    [ gg# 82928 ] [ Tlen.pl: patryk_biernacki ]

  • 2. Data: 2004-08-01 21:15:36
    Temat: Re: [inteligp] srednie.miesieczne.saldo
    Od: "Budweiser" </wytnij/budweiser@/wytnij/konto.pl>

> [...]
    > saldo bylo powyzej 100PLN. W poscie z 2002 roku (http://tiny.pl/t28) pisze
    > ze musi to byc 0,55 gr. Ktos moze mi wyliczyc/zrobic wykladzik na ten

    srednio musisz miec 100zl przez 30dni na koncie(jezeli miesiac to 30dni
    bedziesz mial okres rozliczeniowy np 28 kazdego miesiaca beda podliczac to)
    albo 3000zl wplacic na 1 dzien albo 1500 na 2 dni itd itd
    saldo z kazdego dnia dodaja i dziela przez 30 ma wyjsc 100zl
    pozd.

  • 3. Data: 2004-08-01 21:28:01
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    .:p.biernacki:. napisał(a):

> [...]
    > saldo bylo powyzej 100PLN. W poscie z 2002 roku (http://tiny.pl/t28) pisze
    > ze musi to byc 0,55 gr. Ktos moze mi wyliczyc/zrobic wykladzik na ten

    Do wyliczenia odetek przyjmuje się, że rok ma 365 dni. Za każdy dzień
    dostajesz 1/365 rocznych odsetek.

    Tak więc odsetki od kwoty równej 100 PLN liczysz:
    100 * oprocentowanie * x / 365

    za x podstawiasz ilość dni w danym miesiącu
    za oprocentowanie - aktualne oprocentowanie

    any questions ?

  • 4. Data: 2004-08-02 10:06:48
    Od: ".:p.biernacki:." <n...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Budweiser" </wytnij/budweiser@/wytnij/konto.pl> napisał w
    wiadomości news:cejmnd$4n3$1@nemesis.news.tpi.pl
> [...]
    > itd
    > saldo z kazdego dnia dodaja i dziela przez 30 ma wyjsc 100zl

    Ja nie pytalem CO TO JEST srednie saldo miesieczne.... pytalem o odsetki
    naliczone...
    ale ok p. Wojtus juz sypnal wzorkiem (za co serdecznie dziekuje)

  • 5. Data: 2004-08-02 11:42:59
    Od: ".:p.biernacki:." <n...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...info.WYTNIJTO>
    napisał w wiadomości news:cejn8c$g7a$1@news.onet.pl
    > any questions ?

    do sprawdzenia:

    +- 0,17 PLN ? cos malo!
    (nawet sam kalkulator inteligo tyle wyliczyl)

  • 6. Data: 2004-08-02 17:03:39
    Od: "kovalek" <k...@o...pl>

    Użytkownik ".:p.biernacki:." <n...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:410e28c0@news.home.net.pl...

    > do sprawdzenia:
    >
    > +- 0,17 PLN ? cos malo!
    > (nawet sam kalkulator inteligo tyle wyliczyl)

    Tyle wychodzi. Testowałem :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski