  • 1. Data: 2004-08-01 20:54:17
    Temat: procedura przyznawania kredytów..
    Od: tokash <t...@o...pl>

    Witam,

    Interesuje mnie taka kwesia, jak wyglada procedura przyznawania malych
    kredytow przykladowo w providencie czy aigo.
    Rozumiem ze musze miec spelnione pewne warunki, wiadomo, umowa o prace,
    zaswiadczenie o dochodach etc. Ale interesuje mnie weryfikacja tych
    danych, w jaki sposob sprawdzaja czy rzeczywiscie jestem zatrudniony,
    zerkaja w zus czy moze tylko telefon do zakladu pracy a moze nie
    sprawdzaja tylko bazuja na tym ze jest to papier zabezpieczajacy na
    wypadek niewyplacalnosci osoby bioracej kredyt.

    Pozdrawiam,
    Dawid

  • 2. Data: 2004-08-02 09:39:26
    Temat: Re: procedura przyznawania kredytów..
    Od: tokash <t...@o...pl>

    Użytkownik tokash napisał:
> [...]
    > sprawdzaja tylko bazuja na tym ze jest to papier zabezpieczajacy na
    > wypadek niewyplacalnosci osoby bioracej kredyt.

    Moze ktos jednak pokusi sie o przedstawienie mi tego od strony
    praktycznej :)