  • 1. Data: 2004-08-01 20:25:36
    Temat: Awaria bankoamtu - zezarlo kase i co ?
    Od: "Pasterz" <t...@o...pl>

    No wiec tłumaczac tytuł, wyplacalem z bankomatu 1000zł (niektorzy w przyplywie
    geniuszu sprawdzili tak wszystkie bankomaty PKO S.A. w mojej wsi w liczbie 3 i
    zezarlo im np. 3000zł), bankomat pomielil, pomielil, pobrzeczal i po mruczał,
    nastepnie wyswietlil wszytko mowiacy napis w stylu "bankomat nie
    realizuje...bla bla" i wyplul karte.
    Przypadkiem dowiedzialem sie zjadlo mi jednak kase (nie wyplacil mi niczego
    ani nie wyplul potwierdzenia) i ze tak samo system bankowy nabrał jeszcze kupe
    ludzi, wiec ustawilem sie w ogonku do reklamacji tej kaszanki - napisalem
    reklamacje, a mila ladna pani powiedziala ze "pewnie automatycznie wroci na
    konto jutro".
    To bylo tydzien temu a kasa jak nie wrocila tak ... (zgadliscie) nie wrocila.

    No i teraz pytanie do znawcow tematu:
    "Kiedy mi ten zasrany bank odda kase ?"

    Pozdrawiam i dziekuje z gory za inforamcje"

  • 2. Data: 2004-08-01 21:42:35
    Temat: Re: Awaria bankoamtu - zezarlo kase i co ?
    Od: "KiT" <b...@l...pl>

    Użytkownik "Pasterz" <

    > No i teraz pytanie do znawcow tematu:
    > "Kiedy mi ten zasrany bank odda kase ?"
    >
    > Pozdrawiam i dziekuje z gory za inforamcje"

    Jakieś 2-3 miesiące. Ja miałem 3 sytuację - 2 razy mi podwójnie zaliczyło
    transakcje w sklepie, a raz bankomat mi nie wydał ( na szczęscie 100 zł). Za
    każdym razem mi oddali ale po 2-3 miesiącach. Reklamacje - to że tak
    powiem - to specjalność Pekao SA

  • 3. Data: 2004-08-01 22:30:14
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info.WYTNIJTO>

    Pasterz napisał(a):

    > No wiec tłumaczac tytuł, wyplacalem z bankomatu 1000zł (niektorzy w przyplywie
    > geniuszu sprawdzili tak wszystkie bankomaty PKO S.A. w mojej wsi w liczbie 3 i

    A teraz napisz to jeszcze raz z zaznaczeniem o który bank Ci chodziło...

  • 4. Data: 2004-08-02 06:18:53
    Od: "Paterz" <t...@o...pl>

    > A teraz napisz to jeszcze raz z zaznaczeniem o który bank Ci chodziło...

    Informacja dla slabo rozumiejacych dane z tekstu:
    "Chodzilo mi o bank PKO S.A."

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-08-02 06:21:11
    Od: t...@o...pl

> [...]
    > transakcje w sklepie, a raz bankomat mi nie wydał ( na szczęscie 100 zł). Za
    > każdym razem mi oddali ale po 2-3 miesiącach. Reklamacje - to że tak

    No to pieknie ... mam nadzieje ze zwracaja odsetki za ten np. 1000zł w takiej
    sytuacji.

    Pozdrawiam dziekuje za info - mimo wszytsko to dobra wiadomosc, bo myslelem ze
    o mnie zapomnieli.

  • 6. Data: 2004-08-02 06:21:38
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Paterz said the following on 2004-08-02 08:18:

    > Informacja dla slabo rozumiejacych dane z tekstu:
    > "Chodzilo mi o bank PKO S.A."
    Czyli który ? :-) (Pekao SA czy PKO BP SA?)
    KJ

    --
    JIDs: k...@j...wpl.pl k...@j...aster.pl

  • 7. Data: 2004-08-02 06:23:26
    Od: t...@o...pl

    Aha, teraz to ja sam zaskoczylem po podpiecu kabli akumulatora - o to chodzi,
    to bank Pekao S.A.

  • 8. Data: 2004-08-02 06:38:23
    Od: GideoN <gideon@[NO_SPAM]npnet.org>

    Pasterz wrote:

    > No i teraz pytanie do znawcow tematu:
    > "Kiedy mi ten zasrany bank odda kase ?"

    w PKO BP SA :-) tez mialem taki przypadek, po 10 dniach kasa byla
    dostepna u mnie na koncie. w Inteligo kasa wraca z dniem konca blokady.

    --
    GideoN

    Usun [NO_SPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 9. Data: 2004-08-02 07:50:20
    Od: "KiT" <b...@l...pl>

    Użytkownik <t...@o...pl>

> [...]
    takiej
    > sytuacji.
    >
    > Pozdrawiam dziekuje za info - mimo wszytsko to dobra wiadomosc, bo

    Ja to po tych ich awariach boje się brać z bankomatu więcej niż 100 złotych

  • 10. Data: 2004-08-02 10:27:10
    Od: "ROBBO 2" <r...@o...pl>

> [...]
    Za
    > każdym razem mi oddali ale po 2-3 miesiącach. Reklamacje - to że tak

    To ja juz wole Citka KK tam przynajmniej problemow nie ma w takich
    sytulacjach